اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711193464010653

سینک ظرفشویی و انواع آن

کد: 139711193464010653

https://goo.gl/WuMsVW

، (اخبار رسمی): سینک ظرفشویی از نظر جنس در انواع فولاد ضد زنگ یا سینک استیل، سینک شیشه‌ای، سینک ظرفشویی گرانیتی و سینک ظرفشویی لتو ارائه می‌شود.

سینک ظرفشویی و انواع آن
سینک ظرفشویی و انواع آن

سینک ظرفشویی آشپزخانه از جمله اجزای مهم در آشپزخانه‌های امروزی است. سینک آشپزخانه در انواع مختلف در بازار موجود است. تنوع در طراحی و جنس سینک ظرفشویی می‌تواند کار را هنگام خرید سینک ظرفشویی سخت کند. انواع سینک ظرفشویی از نظر نحوه نصب نیز در بازار وجود دارد. سینک ظرفشویی از نظر جنس در انواع زیر است: 

-فولاد ضد زنگ یا سینک استیل
- سینک شیشه‌ای 
- سینک ظرفشویی گرانیتی 
- سینک ظرفشویی لتو

یکی از این موارد برای پروژه مناسب است. اما چگونه می‌توان بین تمام گزینه‌ها تصمیم‌گیری کرد؟ 

سینک آشپزخانه عمدتا به دو سبک متمایز، با سینی و بدون سینی موجود است. رایج‌ترین سینک در بازار برای سبک آشپزخانه‌های امروز بدون سینک آشپزخانه استیل است. سینک ظرفشویی شیشه‌ای و سینک ظرفشویی گرانیتی در حال حاضر گزینه‌ای مناسب برای بیشتر خانه‌های جدید است.

سینک ظرفشویی با سینی و سینک ظرفشویی بدون سینی

هنگام انتخاب یک سینک ظرفشویی ابتدا باید مشخص کرد که فضای آشپزخانه چگونه است. آیا امکان نصب سینک ظرفشویی با یک سینی وجود دارد یا خیر. اگر فضای کمی در اختیار دارید احتمالا باید سینک بدون سینی یا دو سینی انتخاب شود. اگر ازهر نوع از این سینک‌ها انتخاب کنید احتمالأ گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. 

سینک ظرفشویی تک لگنه یا سینک ظرفشویی دو لگنه

احتمالا اولین تصمیم به عنوان خریدار سینک آشپزخانه این است که تعیین کنید آیا یک لگن برای خرید در نظر دارید یا سینک ظرفشویی دو لگنه را ترجیح می‌دهید. اینها دو پیکره اصلی هستند. مدل‌های سه بعدی نیز در دسترس هستند، همراه با سبک‌های خاص، یک سینک با لگن عمیق و دولگن عالی است برای کسانی که به طور مرتب مهمان دارند. مهمانی‌های شام را میزبانی می‌کنند. همچنین یک محل شستشوی مفید برای ظروف بزرگ و میوه‌جات نیاز دارند. سینک دو لگنه این امکان را دارد چند وظیفه را باهم انجام دهد. به عنوان مثال شستشو سبزیجات برای سالاد در یک لگن و در حالی که تمیز کردن در لگن دیگر انجام شود. البته زمانی می‌توان این سینک ایده آل را انتخاب کرد که فضا به اندازه کافی داشت.

چه موادی برای سینک در آشپزخانه مناسب است؟

سینک ظرفشویی شیشه‌ای:

هنگامی که طراحی کابینت و یراق آلات کابینت خود را انجام می‌دهید، بعدا تصمیم می‌گیرید که موارد مورد نظر برای سینک آشپزخانه خود را انتخاب کنید. سینک ظرفشویی شیشه‌ای بسیار زیبا است . این سینک در آشپزخانه‌های لوکس کاربرد دارد و زیبایی آشپزخانه را دو چندان می‌کند. نظافت راحت این سینک سبب شده طرفداران آن دو چندان شوند.

سینک ظرفشویی گرانیتی:

این سینک بسیار محبوب و لوکس برای طولانی مدت است. ساخته شده توسط سنگ گرانیت، سنگ مرمر، سنگ آهک، تراورتن یا انیسکس، یک سینک آشپزخانه سنگی، یک گنج است که می‌توان هر زمانی از آن استفاده کرد. سینک ظرفشویی آشپزخانه ساخته شده از مواد دست ساز، هر چند هنوز به خوبی شناخته نشده است اما در حال توسعه شدید است. به عنوان مثال  مس ضد زنگ و سنگ نمونه‌هایی از این نوع سینک‌ها هستند. در دنیا این سینک‌ها به سینک‌های سبز معروف هستند زیرا قابل بازیافت و قابل برگشت به محیط زیست است.

سینک ظرفشویی استیل: 

فولاد ضد زنگ نیز بسیار محبوب است. مقاومت و طول عمر بالای این سینک‌ها سبب محبوبیت آنها شده است. از طرفی تمیز کردن این سینک‌ها به راحتی انجام می‌شود.

گزینه‌های نصب برای انواع سینک‌های آشپزخانه

سازندگان سینک هنوز به نوآوری ادامه می‌دهند. راه‌های جدیدی برای نصب انواع سینک‌های آشپزخانه ایجاد می‌کنند. برای کسانی که آشپزخانه‌های نسبتا متوسط دارند، سینک‌های آشپزخانه متوسط و کوچک می‌توانند در دسترس باشند. سینک‌ها از نظر نصب هم دو دسته:

سینک توکار که با برشی روی سطح کابینت نصب می‌شود. 
سینک روکار که از یک طرف به دیوار وصل است و نیاز به برش داخل صفحه کابینت ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند سینک ظرفشویی ارزان و استاندارد را در از فروشگاه اینترنتی سولوس مارکت تهیه کنند.

کلیه سینک‌های فروشگاه اینترنتی سولوس از نظر کیفیت با سینک ظرفشویی ایتالیایی رقابت دارند. فروشگاه سولوس نمایندگی فروش سینک ظرفشویی اخوان، سینک ظرفشویی استیل البرز، سینک ظرفشویی البرز، سینک ظرفشویی کن، سینک ظرفشویی بیمکث، سینک ظرفشویی ایلیا استیل به قیمت لیست کارخانه است.

شایان ذکر است در سولوس مارکت انواع شیرآلات، گاز صفحه‌ای، هود آشپزخانه، یراق کابینت، جک کابینت، لولا کابینت، ریل کابینت نیز عرضه می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سولوس مارکت | solosmarket

فروشگاه اینترنتی کالای ساختمانی سولوس مارکت ،نمایندگی فروش تجهیزات ساختمانی ، اجاق گاز رومیزی ، هود توکار ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، انواع کلید و پریز ، انواع لامپ ال ای دی و پرژکتور ، پنل ال ای دی ، یراق آلات کابینت ،جک کابینت، لولا گازو کابینت ، ریل کابینت از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ایرانی و خارجی با قیمتی کاملاً رقابتی میباشد. برای خرید کالای ارزان قیمت به سولوس مارکت مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]