اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971115345508806

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران با کتاب پلاس

کد: 13971115345508806

https://goo.gl/FEQWxF

، تهران , (اخبار رسمی): طبق این تفاهم نامه سامانه کتاب پلاس برقراری ارتباط بین ناشر، دانشجویان و اساتید را در سراسر کشور فراهم می‌آورد. دکتر موسی خانی با تاکید بر حمایت موسسه انتشارات دانشگاه تهران از سایر استارت‌آپ‌های حوزه نشر بیان داشت ما از همه ایده‌ها در زمینه ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی، استقبال می‌کنیم.

تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران با کتاب پلاس
تفاهم نامه همکاری دانشگاه تهران با کتاب پلاس

سعیدی‌کیا موسس کتاب پلاس نیز بیان داشت که همکاری با موسه انتشارات دانشگاه تهران به عنوان بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین ناشر دانشگاهی کشور برای ما فرصت بسیار مغتنمی را فراهم می‌آورد

دکتر موسی خانی رئیس موسسه انتشارات دانشگاه تهران، در این رابطه اظهار امیدواری کرد که موسسه انتشارات با همکاری کتاب پلاس بتواند خدمات جانبی بیشتری را به اساتید و دانشجویان، برای تشویق آنها به خرید و مطالعه کتاب و تولید محتوا برای آن ارایه کند.

طبق این تفاهم نامه سامانه کتاب پلاس بر قراری ارتباط بین ناشر، دانشجویان و اساتید را در سراسر کشور فراهم می‌آورد. وی با تاکید بر حمایت موسسه انتشارات دانشگاه تهران از سایر استارت‌آپ‌های حوزه نشر بیان داشت ما از همه ایده‌ها در زمینه‌های جذب مشتری و مخاطب بیشتر برای کتاب، ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، تولید هر چه بیشتر محتوای الکترونیکی مبتنی بر کتاب در فضای مجازی و ارائه خدمات جانبی هر چه بیشتر به دانشجویان و اساتید، استقبال می‌کنیم.

با همکاری استارت‌آپ کتاب پلاس، به زودی مسابقه‌ای درباره نقد کتاب‌های دانشگاهی برای دانشجویان برگزار خواهد شد. دانشجویان می‌توانند در این رقابت جمعی شرکت کنند. به بهترین نقدها جوایزی داده خواهد شد و اسامی برندگان در سایت اعلام خواهد شد.

همچنین با توجه به کدینگ کتاب‌های دانشگاه تهران، به زودی امکاناتی در سامانه کتاب پلاس موسسه انتشارات دانشگاه تهران فراهم خواهد شد تا خیرین و موسسات علاقه‌مند در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود بتوانند دانشجویان را از طریق هدایای نقدی و یا کدهای تخفیف و سایر امتیازات ویژه در خرید کتاب کمک کنند.

سعیدی کیا موسس کتاب پلاس نیز بیان داشت که همکاری با مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران به عنوان بزرگ‌ترین و با سابقه‌ترین ناشر دانشگاهی کشور برای ما فرصت بسیار مغتنمی را فراهم می‌آورد و امیدواریم با حضور این انتشارات در کتاب پلاس بتوانیم سطح ارایه خدمات خود را به دانشجویان و اساتید بالا ببریم و خوشبختانه با توجه به موافقت یکی از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در کتاب پلاس که به زودی رسانه‌ای خواهد شد، منابع لازم برای ایجاد بستر نرم افزاری در جهت ارائه خدمات کتاب پلاس برای دانشجویان و اساتید فراهم آمده است. همچنین وی با بیان اینکه تاکنون 20 ناشر دانشگاهی، عمومی و کودک و نوجوان نیز به کتاب پلاس پیوسته‌اند، اظهار امیدواری کرد که با توجه به نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتاب پلاس بتواند برنامه‌های متعددی را در این نمایشگاه برای ناشران عضو تدارک ببیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب پلاس

کتاب پلاس تنها استارت آپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با کدینگ کتاب، کتاب فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و پلتفرمهای تجارت الکترونیک وصل کرده است. علاقه مندان به خرید کتاب می توانند کتاب های فیزیکی را با برچسب کتاب پلاس خریداری نموده و با مراجعه به ⁣ پلتفرم کتاب پلاس و درج کد در آن از افزونه های کتاب از جمله کدهای تخفیف ارائه شده توسط حامیان و یا امتیازات باشگاه مشتریان ناشران بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش