اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971226357048806

انتشارات ققنوس، ثالث و مروارید به کتاب پلاس پیوستند

کد: 13971226357048806

https://goo.gl/VDbzYh

، تهران , (اخبار رسمی): با عضویت ناشران عمومی، می‌توان خدمات کتاب پلاس را با خرید کتاب از ناشرین عضو کتاب پلاس دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی کتاب پلاس، انتشارات ثالث، ققنوس و مروارید با عقد قرارداد همکاری به کتاب پلاس پیوستند. از این پس خریداران کتاب از ناشران عمومی نیز می‌توانند از خدمات کتاب پلاس بهره‌مند شوند.

همچنین مهدی سعیدی کیا بیان داشت که کتاب پلاستنها استارت آپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با کدینگ کتاب، کتاب فیزیکی را می تواند به فناوریهای روز ( اینترنت اشیا، بلاکچین، واقعیت افزوده AR)، بازارهای دیجیتال و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک وصل کرده و پل ارتباطی میان همه ذی‌نفعان کتاب از جمله: مولف، ناشر، فروشگاه، مخاطبان و ترویج کنندگان و حامیان کتاب با یکدیگر محسوب می‌شود.

مهدی سعیدی کیا موسس کتاب پلاس اذعان داشت تیم استارت آپ کتاب پلاس برای نمایشگاه کتاب برنامه‌های متعددی قبل، حین و بعد از نمایشگاه برای ناشران عضو کتاب پلاس در نظر گرفته  است که از جمله مسابقات کتابخوانی و مسابقات محتوایی الکترونیکی مکمل کتاب و همچنین برگزاری کمپین‌های مشارکتی با حامیان کتاب پلاس از جمله فیلیمو، چنگال، ریحون، دیجی کالا و... است. وی اظهار امیدواری کرد که با پیوستن سایر ناشران به کتاب پلاس بتوانند خدمات بیشتری را به خریداران کتاب ارائه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب پلاس

کتاب پلاس تنها استارت آپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با کدینگ کتاب، کتاب فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و پلتفرمهای تجارت الکترونیک وصل کرده است. علاقه مندان به خرید کتاب می توانند کتاب های فیزیکی را با برچسب کتاب پلاس خریداری نموده و با مراجعه به ⁣ پلتفرم کتاب پلاس و درج کد در آن از افزونه های کتاب از جمله کدهای تخفیف ارائه شده توسط حامیان و یا امتیازات باشگاه مشتریان ناشران بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب