اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980207363558806

اولین سرمایه گذاری خطر پذیر در حوزه کتاب توسط شرکت شناسا

ایجاد باشگاه مشتریان وفادار در حوزه‌ کتابخوانی

کد: 13980207363558806

http://bit.ly/2J36L2k

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب پلاس به عنوان پل ارتباطی میان همه ذی‌نفعان کتاب از جمله مولف، فروشگاه، مخاطبان و ترویج‌کنندگان کتاب و حامیان کتاب با یکدیگر محسوب می‌شود و به دنبال تبدیل مشتری به مشترک مادام‌العمر کتاب است.

ایجاد باشگاه مشتریان وفادار در حوزه‌ی کتابخوانی
ایجاد باشگاه مشتریان وفادار در حوزه‌ کتابخوانی

نشست «کتاب و نوآوری» با حضور ناشران و سرمایه­‌گذاران خطر­پذیر و استارت ­آپ­‌های حوزه کتاب در سرای اهل قلم نمایشگاه بین ‌المللی کتاب تهران برگزار شد.

این نشست که با حضور دکتر عادل تقوی رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دکتر رزا مهرابی مدیر سرمایه ­گذاری حوزه آموزشی شرکت سرمایه­ گذاری خطر­پذیر بانک پاسارگارد (شناسا) و مهدی سعیدی­‌کیا موسس کتاب پلاس حضور داشت. ابتدا ضرورت ایجاد یک بازآفرینی در حوزه نشر و ورود نوآوری و ایده­‌های خلاق برای درون رفت از معضلات فعلی تبیین شد.

دکتر رزا محرابی دکترای کارآفرینی دانشگاه تهران و مدیر سرمایه­گذاری آموزش و کودک شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگارد (شناسا) را بر عهده دارد در استارت­‌آپ کتاب پلاس سرمایه­گذاری ضروری و این اولین سرمایه­ گذاری یک نهاد مالی و پولی در بخش کتاب فیزیکی است که به منظور حمایت از این بخش و تغییر سبک زندگی مردم و ایجاد ارزش آفرینی در جامعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام پذیرفته است.

در ادامه وی به تشریح اکوسیستم نوآوری و فرآیند شکل­ گیری یک ایده تا تبدیل آن به ارزش و ثروت پرداخت که در این فرآیند، شتاب­دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران خطر پذیر و فرشتگان سرمایه‌گذار فعالیت می­‌کنند. در ادامه این نشست سعیدی­ کیا با بیان اینکه چرا نشر با مدل کلاسیک و سنتی توسعه نیافتنی است بیان داشتند که می‌­توان با الگوبرداری از مدل توسعه یافته ناشران بزرگ دنیا که چطور از فناوری استفاده کرده‌اند بدون اینکه کتاب فیزیکی را کنار بگذارند الگو برداری داشت.

وی همچنین به تشریح فعالیت استارتاپ کتاب پلاس پرداخته و بیان داشتند که کتاب پلاس تنها استارت آپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با الگوبرداری از ناشران موفق دنیا همچون Pearson، McGraw-Hill, Wiley مبادرت به کدینگ کتاب کرده و از این طریق کتاب فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک وصل کرده است و  پل ارتباطی میان همه ذی‌نفعان کتاب از جمله مولف، فروشگاه، مخاطبان و ترویج‌کنندگان کتاب و حامیان کتاب با یکدیگر محسوب می‌شود.

در این نمایشگاه، کتاب پلاس خدمات خود را در قالب جشنواره «با کتاب زندگی کنیم» به ناشران و توزیع­‌کنندگان ارایه می‌­دهد که ناشران می­‌توانند با دریافت یک کد به خریداران کتاب، از مزایای جشنواره که شامل کدهای تخفیف 10 موسسه و جوایز و قرعه کشی است بهره­‌مند ­شوند و بعد از نمایشگاه نیز بتوانند با آنها در ارتباط باشند.

سپس تقوی به معضلات موجود در صنعت نشر پرداخته و پتانسیل موجود و فعالیت­‌های جهاد دانشگاهی در خصوص ارتباط بیشتر ایده‌ها و خلاقیت­‌های دانشجویان با صنعت در قالب دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه‌ها و همچنین به تشریح جشنواره کتاب سال دانشجویی در راستای حمایت از جوانان برای ورود به صحنه کتاب پرداختند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب پلاس

کتاب پلاس تنها استارت آپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با کدینگ کتاب، کتاب فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و پلتفرمهای تجارت الکترونیک وصل کرده است. علاقه مندان به خرید کتاب می توانند کتاب های فیزیکی را با برچسب کتاب پلاس خریداری نموده و با مراجعه به ⁣ پلتفرم کتاب پلاس و درج کد در آن از افزونه های کتاب از جمله کدهای تخفیف ارائه شده توسط حامیان و یا امتیازات باشگاه مشتریان ناشران بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | نشریات و کتاب