اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980219366808806

کتاب پلاس مانع جدی برای قاچاق کتاب‌هایی که پلاس دارند

کد: 13980219366808806

http://bit.ly/2YClPbD

، تهران , (اخبار رسمی): مزایای کتاب پلاس برای تمام ناشران، فروشگاه‌های کتاب و نویسندگان در نظر گرفته شده است. در پلتفرم کتاب پلاس تمام ذینفعان پنل جداگانه‌ای دارند و می‌توانند با مخاطب در تعامل باشند. کتاب پلاس یک هویت دیجیتالی به کتاب می‌دهد و آن کدینگ کتاب است که می‌توان از طریق آن با مخاطبان در ارتباط بود.

کتاب پلاس مانع جدی برای قاچاق کتاب هایی که پلاس دارند
کتاب پلاس مانع جدی برای قاچاق کتاب‌هایی که پلاس دارند

به گزارش روابط عمومی کتاب پلاس، آقای سعیدی کیا موسس کتاب پلاس، در اولین نشست نوآوری در اقتصاد نشر به سخنرانی پرداختند. وی ضمن تشکر و خسته نباشید از ناشرانی که ۱۰ روز سخت را در نمایشگاه کتاب پشت سر گذاشتند، گفت که امیدوار است برکت ماه رمضان بتواند کمک کند در خدمت ناشران باشند.

به گفته وی کتاب پلاس محقق نمی‌شد مگر در پرتو اعتماد ناشران که پذیرفتند در کنار آنها خدماتی ارائه شود. وی در ادامه از ناشرانی که اجازه دادند برند آنها در کنار کتاب پلاس قرار گیرد و راه را برای ناشران دیگر هموار کنند، تشکر کرد.

به گفته سعیدی کیا، 10 شرکت سرمایه گذاری همگی اذعان کردند کتاب برای آنها جذابیتی ندارد اما شناسا به خاطر هدف آنها که در خلق ارزش و توسعه مهارت‌های سبک زندگی بوده است، در کنار کتاب پلاس قرار گرفته‌اند. 

وی افزود همواره اصالت ناشران را مدنظر قرار خواهد داد و امیدوار است با حمایت، لطف و عنایت ناشران و به مدد و لطف شرکت سرمایه گذاری شناسا که به حق آنها را همراهی کردند به این مهم دست پیدا کنند و در راه خدمتگزاری گام‌های بلندتری بردارند.

وی ادامه داد که ناشران، کتاب‌فروشان، نویسندگان و مروجان کتابخوانی در کتاب‌پلاس، پنل مستقل دارند و می‌توانند مخاطبان خود را جذب کنند. کتاب پلاس، قول می‌دهد با‌هیچ یک از اعضا رقابت نمی‌کند و کتاب نمی‌فروشد. کتاب پلاس وارد تجارت ذینفعان خود نمی‌شود بلکه به‌ آن‌ها کمک می‌کند تا با مخاطبان ارتباط داشته باشند.
 سعیدی‌کیا گفت: کتاب‌پلاس با ایجاد کد برای کتاب، یک هویت دیجیتالی به کتاب می‌دهد. این کد به مولف، ناشر و مروج کتاب‌‌خوانی امکان می‌دهد تا با مخاطب خود در ارتباط باشد. افرادی که به کتاب‌پلاس می‌پیوندند و سعی می‌کنند خریداران کتاب را به مشترک دائمی تبدیل کنند، در آینده از سود این تلاش بهره‌مند خواهند شد.

برخی از ناشران همزمان با برگزاری سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 5000 هزار نفر از مخاطبان خود را عضو کتاب پلاس کردند.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کتاب پلاس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کتاب پلاس

کتاب پلاس تنها استارت آپ در حوزه کتاب فیزیکی است که با کدینگ کتاب، کتاب فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و پلتفرمهای تجارت الکترونیک وصل کرده است. علاقه مندان به خرید کتاب می توانند کتاب های فیزیکی را با برچسب کتاب پلاس خریداری نموده و با مراجعه به ⁣ پلتفرم کتاب پلاس و درج کد در آن از افزونه های کتاب از جمله کدهای تخفیف ارائه شده توسط حامیان و یا امتیازات باشگاه مشتریان ناشران بهره مند شوید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش