اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153455510994

به صورت کاملا اتوماتیک و بهداشتی اقدام به تولید همبرگر کنید

اختراع اولین همبرگر زن اتوماتیک در ایران با ظرفیت تولید 2000 همبرگر در ساعت

کد: 139711153455510994

https://goo.gl/A5yiDv

، یزد , (اخبار رسمی): گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت با بهره‌گیری از نیروهای متخصص داخلی اقدام به تولید اولین دستگاه تمام اتوماتیک همبرگر زن شده است. این دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی آن دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و قیمت مناسب‌تری است.

اختراع اولین همبرگر زن اتوماتیک در ایران با ظرفیت تولید 2000 همبرگر در ساعت
اختراع اولین همبرگر زن اتوماتیک در ایران با ظرفیت تولید 2000 همبرگر در ساعت

اولین همبرگر زن اتوماتیک در ایران با ظرفیت تولید 2000 همبرگر در ساعت تولید شد

بی تردید همبرگر یکی از فست فودهای محبوب در بین مردم کشور است، تولید همبرگر اغلب با دخالت دست و غیر بهداشتی است. از سوی دیگر تولید همبرگر به تعداد زیاد و وزن‌های متفاوت بسیار زمان‌بر است.

راه حل این مشکلات استفاده از دستگاه‌هایی صنعتی است که بتواند به صورت اتوماتیک این فرایند را با دقت و سرعت مناسب انجام دهد. نمونه‌های خارجی این دستگاه قبلا توسط چند کشور تولید شده و در بازارهای جهانی موجود است. با توجه به شرایط ارزی و تحریم‌های بین المللی و با یک بررسی ساده اقتصادی خیلی زود به این نتیجه می‌رسیم که تهیه این دستگاه‌ها برای ایرانیان مقرون به صرفه نیست. علاوه بر این ارائه خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها سخت و هزینه‌بر است.

با هدف رفع نیاز بازار داخلی به این دستگاه‌ها گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت  اقدام به تولید دستگاه همبرگر زن تمام اتوماتیکی کرده است که از لحاظ کیفیت و سرعت برتری محسوسی از نمونه‌های خارجی دارد.

از مزیت‌های شاخص دستگاه همبرگر زن اتوماتیک ایرانی که آن را نسبت به رقبای خارجی برتری می‌دهد، سرعت بالا در تولید همبرگرهای یکسانی است که در آن بافت گوشت حفظ می‌شود. دستگاه همبرگر زن اتوماتیک توانایی تولید 2000 همبرگر با ابعاد و وزن‌های مختلف در ساعت را دارد.

یکی دیگر از تفاوت‌های عمده این دستگاه در مقایسه با نمونه‌های خارجی آن تولید همبرگر بدون دخالت دست و به صورت کاملا بهداشتی است.

گروه تولیدی صنعتی پویا صنعت مخترع این دستگاه سابقه‌ای درخشان در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارد و افتخاراتی نظیر اولین تولید کننده دستگاه کباب گیر تمام اتوماتیک و اولین تولیدکننده دستگاه جوجه سیخ کن اتوماتیک را در کارنامه خود دارد. که برای تمامی این تولیدات موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع شده است.

این مجموعه محصولات خود را به 5 قاره جهان صادر می‌کند و خود را به عنوان برند جهانی معرفی کرده است.

این گروه شرایط ویژه‌ای را برای خرید محصولات خود از طریق پرداخت وام بلند مدت قرض الحسنه فراهم کرده است که می‌تواند باعث رونق کسب و کارهای کوچک و زود بازده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویا صنعت

تولید انواع دستگاه های صنایع غذایی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی