اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711153457010999

فروش سازمانی محصولات هوشمند شیائومی

کد: 139711153457010999

https://goo.gl/Yxo5XN

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رایانه همراه کیان تنها نماینده رسمی برند شیائومی و محصولات کمپانی‌های بزرگی نظیر شیائومی Mi و Chingmi ،Roidmi ،Ts ،Aquara ،90Minutes ،Yeelight ،Zmi ،Yi و … در ایران است، این شرکت مفتخر است امکان خریدهای سازمانی و عمده را برای موسسات و اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم آورده است.

فروش سازمانی محصولات هوشمند شیائومی
هدایای سازمانی محصولات هوشمند

بخش مهمی از مشتریان هلدینگ رایانه همراه سازمان‌ها و شرکت‌هایی هستند که به دنبال تهیه هدایای ماندگار برای کارکنان و مشتریان خود هستند. با خرید محصولات هوشمند رایانه همراه برای کارکنان و یا مشتریان خود هدیه‌ای کاربردی و ماندگار تهیه کرده‌اید که مورد استفاده همگان است. در گروه هلدینگ رایانه همراه امکان بسته‌بندی اختصاصی محصولات مختلف در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار داده می‌شود.

از مهمترین محصولات هلدینگ رایانه همراه می‌توان به پاور بانک، اسپیکر و هدفون، دوربین، تجهیزات شبکه، لوازم جانبی کامپیوتر، اسکوتر و لوازم جانبی، سنسورهای هوشمند خانگی و الکتریکی که هر فرد در زندگی شخصی، تحصیلی و کاری خود به آنها احتیاج پیدا می‌کند اشاره کرد که این محصولات با قیمت مناسب و گارانتی 18 ماهه رایانه همراه در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت بهترین قیمت و گارانتی 18 ماهه رایانه همراه، می‌توانند با رایانه همراه تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایانه همراه

شرکت رایانه همراه از سال ۱۳۷۹، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت داشته است. شرکت رایانه همراه، همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو پنج برند محبوب در ذهن مشتریان باشد و توانستیم تنها در مدت پنج سال به این موفقیت دست پیدا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]