اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802243681110999

آموزش انتقال مخاطبان از موبایل آیفون به گوشی شیائومی 2019

کد: 139802243681110999

http://bit.ly/2Yp99EU

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از آزاردهندهترین جنبه‌های خرید تلفن همراه جدید، اطمینان یافتن از انتقال کامل لیست مخاطبان از تلفن قدیمی به دستگاه جدید است.

آموزش انتقال مخاطبین از موبایل آیفون به گوشی شیائومی 2019
آموزش انتقال مخاطبان از موبایل آیفون به گوشی شیائومی 2019

موبایل‌ها و گوشی شیائومی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار هستند که ضمن بهره‌گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری فراوان، با قیمتی بسیار مناسب به فروش می‌رسند.

در حقیقت، قیمت مناسب را می‌توان برجسته‌ترین ویژگی گوشی‌های موبایل Xiaomi در نظر گرفت این موضوع باعث شده کاربران موبایل شیائومی و تلفن‌های هوشمند آن را به بسیاری از محصولات موجود در بازار ترجیح دهند.

در گذشته‌ انتقال مخاطبان هنگام خرید گوشی جدید با تایپ کردن تک تک نام و شماره تلفن‌های مخاطبان انجام می‌شد. اضافه کردن تکی مخاطبین به صورت دستی بطور قطع کاری دشوار است اما این روز‌ها همه‌ی کار‌ها را تلفن‌های هوشمند انجام می‌دهند.

روش‌های مختلفی برای انتقال لیست مخاطبان در اینترنت وجود دارد که هر کدام دارای مراحل زیاد و پیچیده‌ای هستند اما با استفاده از آموزشی که برای این منظور در ادامه بیان شده است می‌توان به آسانی مخاطبان را از گوشی آیفون به گوشی اندروید جدید منتقل کرد.

مراحل انتقال لیست مخاطبان

در ابتدا اپلیکیشن ApowerTrans باید بر روی گوشی شیائومی و ایفون نصب شود. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن انتقال فایل رایگان است که هم برای اندروید و هم IOS عرضه شده است و می‌توان آن را از اپ استور و گوگل پلی به آسانی دانلود کرد.

بر روی هر ۲ گوشی باید اپلیکیشن باز شود و سپس بر روی دکمه انتقال (thetransfer ) کلیک کرد تا به یک صفحه رادار مانند منتقل شد.

در گوشی اندرویدی بر روی آواتار گوشی ایفون کلیک کرده تا اتصال برقرار شود.

بر روی هر ۲ گوشی به بخش مخاطبان (Contacts) رفته و باید تمامی مخاطبان را در گوشی آیفون انتخاب کرد و سپس بر روی دکمه ارسال (Send) کلیک کرد.

پس از این کار مخاطبان به طور کامل به گوشی جدید اندوریدی منتقل می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایانه همراه

شرکت رایانه همراه از سال ۱۳۷۹، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت داشته است. شرکت رایانه همراه، همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو پنج برند محبوب در ذهن مشتریان باشد و توانستیم تنها در مدت پنج سال به این موفقیت دست پیدا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]