اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712083519510999

گزارشی از حضور کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2019

کد: 139712083519510999

https://goo.gl/6FYhJR

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی شیائومی همانند بسیاری از تولیدکنندگان مطرح، در کنگره جهانی موبایل 2019 حضور داشته و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده است. در ادامه گزارشی از حضور این شرکت در نمایشگاه MWC 2019 آماده شده است.

گزارشی از حضور کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2019
گزارشی از حضور کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2019

شیائومی همچنین در نمایشگاه MWC 2019 از نسخه 5G گوشی Mi Mix 3 با پشتیبانی از جدیدترین نسل اینترنت و بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 855 پرده برداشت

کمپانی شیائومی همانند بسیاری از تولیدکنندگان مطرح، در کنگره جهانی موبایل 2019 حضور داشته و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده است. 

نمایشگاه MWC 2019 از تاریخ 25 فوریه در بارسلون آغاز شده است و 27 فوریه (9 اسفند)، پایان یافت . در این رویداد که هر ساله در اسپانیا برگزار می‌شود، بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ حاضر بوده و با نمایش آخرین دستاوردهای خود در زمینه گوشی‌های موبایل و گجت‌های هوشمند، توجه همگان را به خود جلب می‌کنند. مثل همیشه، شیائومی نیز یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها در بزرگترین نمایشگاه تلفن‌های همراه دنیا بود و طیف گسترده‌ای از محصولات خود را به نمایش گذاشت.

برجسته‌ترین محصولی که در این نمایشگاه شاهد نمایش آن توسط شیائومی بودیم، گوشی Mi 9 بود؛ موبایلی قدرتمند با سیستم دوربین سه گانه، نسل جدید اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و تراشه 7 نانومتری اسنپدراکون 855 که می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای کاربران عادی و حرفه‌ای باشد.

مهم‌ترین مشخصه این اسمارت فون، دوربین سه گانه پشتی با سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی است که اجازه می‌دهد تصاویر را با کیفیتی بسیار عالی ثبت کرد. این گوشی همچنین به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند با شارژ وایرلس 20 وات و همچنین سیستم GPS دوبانده مجهز شده تا با محصولی تمام‌عیار روبه‌رو شویم:

شیائومی همچنین در نمایشگاه MWC 2019 از نسخه 5G گوشی Mi Mix 3 با پشتیبانی از جدیدترین نسل اینترنت و بهره‌گیری از تراشه اسنپدراگون 855 پرده برداشت.

این اسمارت فون فاقد دوربین سلفی در بخش جلویی بوده و در عوض، از مکانیزمی اسلایدی در آن استفاده شده است تا نسبت صفحه به بدنه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. به بیان دیگر، در نتیجه حذف دوربین سلفی، فضای صفحه تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و نمایشگری بدون حاشیه پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفته است. Xiaomi Mi Mix 3 5G، از نخستین تلفن های هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5G محسوب می‌شود:

در کنار نمایش دستگاه‌های تصفیه هوا، سازگاری با تلفن های هوشمند و نحوه عملکرد آنها، مدیران اسکوترهای برقی سری Ninebot و Mijia را هم در مقابل دیدگاه مهمانان قرار دادند. نکته شایان ذکر این است که مدیران حتی مسیری مخصوص را هم برای اسکوترهای Ninebot در نظر گرفتند تا بازدیدکنندگان، بیشتر با عملکرد این اسکوترها آشنا شوند.

اسکوترهای برقی و تاشو، از محبوب‌ترین محصولات کمپانی شیائومی هستند که با قیمت مناسب و قابلیت‌های بسیار جذاب به فروش می‌رسند. این محصولات می‌توانند همراهی عالی برای افرادی باشند که می‌خواهند لحظه‌هایی پرهیجان را تجربه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایانه همراه

شرکت رایانه همراه از سال ۱۳۷۹، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت داشته است. شرکت رایانه همراه، همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو پنج برند محبوب در ذهن مشتریان باشد و توانستیم تنها در مدت پنج سال به این موفقیت دست پیدا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]