اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005065349310999

نحوه تشخیص پک اصلی گوشی های شیائومی

کد: 140005065349310999

https://bit.ly/3l4YcHh

، تهران , (اخبار رسمی): برای راهنمایی شما که خریدی با دقت بیشتری انجام دهید، تصمیم گرفتیم که تفاوت بین پک های (چین ،گلوبال وهند) محصولات شیائومی را با شما به اشتراک بگذاریم.

نحوه تشخیص پک اصلی گوشی های شیائومی
نحوه تشخیص پک اصلی گوشی های شیائومی

هنگام خرید گوشی های شیائومی حتماً در بسته بندی آن ها دقت کنید. شیرینگ باید بر روی تمام گوشی های برند شیائومی وجود داشته باشد و دقت کنید، که شیرینگ باید بدون بازشدگی و کاملاً پلمپ باشد.

یکی از نکاتی که هنگام خرید گوشی های شیائومی باید به آن توجه کنید، پک گوشی ها هست که برای کدام بازار ساخته شده اند. گوشی های شیائومی عمدتاً در سه پک ( گلوبال - هند - چین ) به فروش می رسند، که تشخصی این پک ها برای بسیاری از کاربران دشوار می باشد. اما با کمک این مطلب شما به سادگی میتوانید هنگام خرید از پک گوشی شیائومی خود مطمئن شود.

نحوه تشخیص پک اصلی گوشی های شیائومی به چه صورت می باشد؟

پک گلوبال :

– اطلاعات و مشخصات نوشته شده در پشت جعبه به زبان انگلیسی می‌باشد.

–  نمیتوان کاملا با صراحت گفت، ولی اکثریت پک های گلوبال دارای آداپتور دو شاخه می‌باشند. ولی در بعضی از پک های گلوبال هم دیده شده که این آداپتور ها حالت سه شاخه داشته و برای استفاده در ایران باید از تبدیل استفاده شود.

– این پک دارای لوگوی CE اروپا و یا WEEE می‌باشد، که طبق قوانین اتحادیه اروپا باید روی جعبه این نماد ها حک شده باشد.

– این گوشی ها دارای مجوز Widevine L1 میباشند، که اجازه پخش از Amazon Prime و Netflix رو با کیفیتی مناسب میدهد. برای شناسایی این مجوز میتوانید ،با نصب اپلیکیشن DRM Info و اطلاعاتی که در قسمتی با نام  Widevine CDM مشاهده کرد.

– اکثر گوشی های این پک دارای باند 4G بوده که در کشور هایی مانند امریکا، اروپا و ایران دچار اختلال در سرعت 4G نمی‌شوند.

پک چین:

– اطلاعات و مشخصات موبایل با زبان چینی نوشته شده است.

– گوشی های پک چین، داخل ایران عمدتا بدون پلاستیک پلمپ به فروش می رسند.(جهت اطمینان از سلامت فیزیکی دستگاه، قبل  از ارسال از کشور چین، باز می شوند)

– این پک دارای آداپتور دوشاخه ای از نوع تخت بوده که برای اتصال نیاز به تبدیل دارد.

– بسیاری از گوشی های پک چین در ایران اتصال 4.5G یا 4G+ ندارند.

– گوشی های پک چین فاقد باند 4G 20 می باشند و در کشور های آمریکایی و اروپایی ممکن هست با افت سرعت 4G مواجه شوند، اما همچنان به شبکه 4G به خوبی متصل می شوند.

پک هند:

– مشخصات و اطلاعات این پک به صورت زبان انگلیسی نوشته شده و دارای یک نماد Made In India در قسمت پایین سمت چپ می‌باشد.

– در جلوی جعبه، قسمت بالا سمت چپ نماد NO.1 با مشخصات فنی گوشی حک شده.(عبارت NO.1  به رتبه اول فروش شیائومی در کشور هند اشاره میکند)

– شارژر های آنها عموما به رنگ مشکی می باشد و دو شاخه آنها مانند پریز های ایرانی می باشد، اما طول دو شاخه ها بسیار کوتاه هست و به احتمال زیاد نیاز به تبدیل خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایانه همراه

شرکت رایانه همراه از سال ۱۳۷۹، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت داشته است. شرکت رایانه همراه، همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو پنج برند محبوب در ذهن مشتریان باشد و توانستیم تنها در مدت پنج سال به این موفقیت دست پیدا کنیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]