اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971123347009725

پیش بینی آژانس رتبه بندی جهانی از چشم اندازی پایدار برای اقتصاد پرتغال

کد: 13971123347009725

https://goo.gl/W5EGNf

، تهران , (اخبار رسمی): پیش بینی آژانس رتبه بندی اعتبار جهانی در کانادا از چشم اندازی پایدار برای اقتصاد پرتغال خبر داده است.

پیش بینی آژانس رتبه بندی جهانی  از چشم اندازی پایدار برای اقتصاد پرتغال
اقامت پرتغال

آخرین رتبه بندی DBRS  (آژانس رتبه بندی اعتبار جهانی در کانادا) از اقتصاد پرتغال، کشور را در سطح BBB با چشم انداز پایدار قرار داده است. ارزیابی بعدی برای 5 اکتبر برنامه ریزی شده است.

به گزارش آژانس کانادایی DBRS، رتبه پرتغال هنوز پایدار است و از بهبود شاخص‌های اقتصاد کلان کشور بهره می‌برد، اگر چه میزان بدهی‌ها و وام‌های غیر فعال هنوز بالا است.

جیسون گرافام، نایب رئیس رتبه بندی بدهی های حاکم در DBRS، طی ارزیابی پرتغال در آژانس خبرگزاری پرتغال، لواسا، در لندن اذعان داشت: «چشم انداز اقتصاد ما در حال حاضر پایدار است و تجزیه و تحلیل ما در مورد کشور نشان می‌دهد که سطح ریسک متوسط است.»

تحلیلگر DBRS به خبرنگاران لواسا اعلام کرد که بهبود برخی از شاخص‌های خاص به تقویت امتیاز پرتغال کمک خواهد کرد. «پرتغال باید توجه ویژه‌ای به سطح این شاخص‌ها و تکامل آنها داشته باشد.» گرافام افزود: از لحاظ سطح، کشور همچنان با چالش‌های قابل توجهی از جمله بدهی‌های عمومی بالا، میزان بالای بدهی‌های شرکت‌ها و نسبت‌های بالای NPL مواجه است.

با این حال، اگر ما به تکامل این شاخص‌ها توجه کنیم، روند توسعه پایدار، و بهبود قوی است: به عنوان مثال، نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی در دو سال گذشته به میزان 10 درصد کاهش یافته است.

DBRS معتقد است که کشور تلاش‌های خود را برای کاهش بدهی‌های عمومی ادامه می‌دهد. با توجه به این که رشد اقتصادی در دو سال آینده تا 2 درصد کاهش می‌یابد که با روند منطقه یورو مرتبط است، کاهش بدهی در حال حاضر سرعت کمتری دارد.

«ما انتظار داریم بدهی به نسبت تولید ناخالص داخلی به 120-121٪، شاید 122٪ باشد، که همان چیزی است که کمیسیون اروپا پیش از این برای سال 2018 انتظار داشته است. در مورد این سال، ما نیز انتظار کاهش جزئی داشتیم. انتظار می‌رود در سال 2020 بدهی به نسبت تولید ناخالص داخلی تا 115 درصد کاهش یابد که یک افت شدید و سالم است.»

آخرین رتبه بندی توسط DBRS از اقتصاد پرتغال در اکتبر 2018 انجام شد که در آن آژانس رتبه بندی کشور در سطح BBB با چشم انداز پایدار قرار گرفت.

DBRS آژانس رتبه بندی بود که به پرتغال اجازه داد تا در طول بحران از بانک مرکزی اروپا حمایت مالی دریافت کند؛ چرا که سه سازمان دیگر که بیشترین وابستگی را به بانک مرکزی اروپا داشتند، پرتغال را در وضعیت «ورشکسته» قرار دادند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اقامت سرمایه گذاری پرتغال با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی