اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711243475510571

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

کد: 139711243475510571

https://goo.gl/Zrbqen

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با سیستم ثبت نام الکترونیک نسبت به ثبت نام غیر حضوری در این دانشگاه اقدام کنند.

سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97
سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97

مراحل ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک دانشگاه آزاد انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی نیست

کلیه داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن 97-98  می‌توانند جهت پذیرش از سامانه azmoon.org برای ترم بهمن 97-98  ثبت نام کنند. این سیستم به صورت پذیرش براساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ملاک قبولی داوطلبان در رشته‌های مورد نظرشان معدل کتبی و کل دیپلم و پیش دانشگاهی آنها خواهد بود.

مطابق شرایط جدید نحوه ثبت نام داوطلبان گرامی از سامانه www.azmoon.org با شرایط جدید فقط با تاثیر سوابق تحصیلی خواهد بود و روند ثبت نام به صورتی است که داوطلبان می‌توانند از بین رشته محل‌های ارائه شده در سامانه azmoon.org به صورت دلخواه 20 رشته محل به ترتیب اولویت انتخاب کنند که با تاثیر سوابق تحصیلی در یکی از رشته محل‌های انتخابی پذیرش خواهند شد.

کلیه داوطلبان می‌توانند با ورود به سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد azmoon.org ثبت نام کنند. این سیستم به صورت شبانه روزی فعال بوده تا روند ثبت نام دانشجویان تسهیل یابد.

ضمنا دانشجویانی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند می‌توانند پس اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و آگاهی از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد azmoon.org نسبت به امور ثبت نامی خود اقدام کنند.

شایان ذکر است مراحل ثبت نام از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک دانشگاه آزاد انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به واحد دانشگاهی نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش