اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971125347789725

سرمایه گذاری موفق: چرا اقامت سرمایه گذاری یونان؟

کد: 13971125347789725

https://goo.gl/RvaLAR

، تهران , (اخبار رسمی): سرمایه گذاری در یونان به معنای سرمایه گذاری برای آینده است. خرید ملک در یونان مساوی با ایجاد پناهگاهی امن در کشوری با امنیت سیاسی و اجتماعی و استاندارد های بالای زندگی است.

سرمایه گذاری موفق: چرا اقامت سرمایه گذاری یونان؟
سرمایه گذاری موفق: چرا اقامت سرمایه گذاری یونان؟

در این مقاله، لیستی از مزایای اخذ اقامت یونان جمع آوری شده است:

سفر بدون ویزا به همه کشورهای شنگن: دارنده کارت اقامت یونان نیازی به صرف زمان برای اخذ ویزای شنگن ندارد.

امکان اقامت و زندگی در یونان:

شخص با داشتن اقامت یونان از مزایای زندگی اروپایی از جمله سیستم حقوقی پیشرفته، سطح بالای پزشکی و امکانات پیشرفته تحصیلی بهره می‌برد. مجوز اقامت یونان برای همه اعضای خانواده متقاضی اخذ اقامت یونان از طریق خرید ملک می‌تواند همسر و فرزندان زیر 23 سال، پدر و مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ، و نوه‌ها را در پرونده اخذ اقامت یونان بگنجاند.

پروسه اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری تنها 3 ماه طول می‌کشد. این برنامه در مقایسه به برنامه‌های اخذ اقامت اروپا، پروسه‌ای بسیار سریع است. همچنین در این پروسه نیازی به سفر به یونان وجود ندارد. متقاضی تنها باید یک بار به یونان سفر کند تا انگشت نگاری را انجام دهد و کارت اقامت را دریافت کند.

عدم شرط حضور در یونان: برای اخذ اقامت یونان نیازی به حضور و زندگی در یونان وجود ندارد اما اگر متقاضی بخواهد تابعیت و پاسپورت یونان را به دست آورد، باید حداقل 183 روز در هر سال در یونان زندگی کند.

فرصت اخذ گلدن ویزای یونان برای بار اول در سال 2014 به وجود آمد. تنها 20 ویزای طلایی یونان در اولین سال آغاز به کار این برنامه اعطا شد اما در 3 سال بعد، 1,700 متقاضی تایید شدند. بیش از 1.2 میلیارد یورو سرمایه خارجی از طریق برنامه اقامت سرمایه گذاری یونان وارد اقتصاد یونان شد.

موقعیت فعلی در بازار املاک یونان

اگر چه شاخص قیمت املاک یونان از 100 در سال 2009 به 59.6 در 2017 کاهش یافت، کارشناسان بر این باورند که این موقعیت موقت است.

پیشبینی آینده یونان به چه صورت است؟

اقتصاد یونان رو به ثبات است. توسعه صنعت گردشگری در یونان موجب افزایش کرایه املاک یونان و تاثیر مثبت بر موقعیت کلی بازار ملک در یونان شده است. بازار خرید ملک در آتن بسیار داغ است و این فرصت را دارد که داغ‌ترین و جذاب‌ترین بازار خرید ملک در اتحادیه اروپا شود.

به گزارش بانک یونان، قیمت املاک یونان از 2008 تا 2017، 42 درصد کاهش یافت و مالیات خرید ملک در یونان از 10 درصد به 3 درصد رسید. طبق پیشبینی کارشناسان، قیمت املاک یونان هر سال 0.6 درصد افزایش می‌یابد. این مسئله به این معنا است که قیمت املاک تا سال 2050 به اندازه قیمت در سال 2008 می‌شود.

کجا سرمایه گذاری کنیم؟

قیمت املاک در یونان بسیار متغیر است. با تنها 70,000 یورو می شود آپارتمانی را در پایتخت یونان خریداری کرد اما قیمت گزینه های مدرن تر، کمتر از 200,000 یورو نیست. قیمت یک ویلای لوکس در جزیره کرت 3 تا 4 میلیون می شود.

برای اخذ اقامت یونان به چه مقدار سرمایه گذاری نیاز است؟

با خرید ملک در یونان به ارزش حداقل 250,000 یورو، می‌شود اقامت یونان را به دست آورد. این رقم از حداقل مبلغ لازم برای اخذ اقامت پرتغال واقامت اسپانیا کمتر است. به دلیل بحران اقتصادی 2012-2013 و کاهش ناگهانی قیمت املاک یونان، تقاضا برای املاک یونان بسیار زیاد است.

یکی از مزایای خرید ملک در یونان و اخذ اقامت اروپا، شرایط خرید ملک است. متقاضی می تواند هر نوع ملکی از جمله املاک تجاری، شخصی، ... را خریداری کند. متقاضی همچنین می تواند ملک را اجاره دهد.

هزینه های دیگر برای اخذ اقامت یونان با خرید ملک

500 یورو برای صدور کارت شناسایی

300 یورو برای بیمه سلامتی

هزینه قرارداد خرید و فروش ملک که تقریبا 10 درصد قیمت ملک است. بنابراین، کمترین هزینه برای اخذ اقامت دائم یونان از طریق سرمایه گذاری از 300,000 یورو بیشتر نمی‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]