اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711283483511120

چگونه با روش‌های ساده تغییرات چشمگیر در طراحی دکوراسیون خانه ایجاد کنیم؟

ایده‌‌های کوچک برای تغییرات بزرگ در دکوراسیون خانه

کد: 139711283483511120

https://goo.gl/q8QRwJ

، تهران , (اخبار رسمی): مسلما نوسازی دکوراسیون خانه و انجام آن به تنهایی کاری دشوار خواهد بود. اما می‌توان با جستجو در اینترنت، مجلات دکوراسیون منزل و تماشای نمونه کارهای شرکت‌های فعال در این حوزه تصاویر ذهنی جدید از سبک مورد علاقه برای تغییرات به دست آورد.

ایده‌ های کوچک برای تغییرات بزرگ در دکوراسیون خانه
استفاده از فلز مس در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

تغییر دکوراسیون خانه و نوسازی آن با استفاده از تمامی روش‌های ذکر شده، می‌تواند تغییر و تحولاتی چشمگیر و منحصر به فرد را در فضای منزل ایجاد کند

بسیاری از افراد علاقه دارند که تمامی کارهای لازم برای تغییر دکوراسیون خانه را طبق ایده‌های ذهنی خود طراحی و پیاده‌سازی کنند. دلیل علاقه این افراد به طراحی و تغییر دکوراسیون خانه، تنها مطابق با ایده‌های ذهنی، احساس رضایت از تماشای نتیجه کار است.

اما اگر قصد دارید که کابینت آشپزخانه منزل را تغییر دهید و یا دکوراسیون اتاق‌خواب را طبق رنگ سال و ایده‌های ۲۰۱۹ چیدمان کنید، باید در نظر گرفته شود که باید با نجاری، کاشی‌کاری، طراحی دکوراسیون داخلی و سایر کارها آشنایی کامل داشت.

مسلما نوسازی دکوراسیون خانه و انجام آن به تنهایی کاری دشوار خواهد بود. اما می‌توان با جستجو در اینترنت، مجلات دکوراسیون منزل و تماشای نمونه کارهای شرکت‌های فعال در این حوزه تصاویر ذهنی جدید از سبک مورد علاقه برای تغییرات به دست آورد. تصاویر و مقالات زیادی در دنیای اینترنت از دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون اتاق خواب، دکوراسیون پذیرایی، دکوراسیون اتاق کودک، دکوراسیون اداری، دکوراسیون کافی شاپ و ایده‌های جدید وجود دارد که مطابق سلیقه خواهند بود. در این‌جا چند ایده ساده برای تغییر دکوراسیون خانه طبق محبوبیت‌های دیزاین و طراحی معماری داخلی در سال ۲۰۱۹ را معرفی کرده‌ایم.

استفاده از فلز مس در دکوراسیون خانه

مس در رنگ و شکل ظاهری با دیگر فلزات تفاوت زیادی دارد و این روزها استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. می‌توان از ظروف مسی ایرانی که قدمت زیادی دارند برای چیدمان دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد. طراحی لوله‎‌ها از جنس فلز مس، استفاده از ظروف مسی برای پخت و پز، سرو غذای رستوران‌های لوکس و مدرن در ظروف سنتی مسی، همه گویای محبوبیت این فلز در سال‌های اخیر هستند.

استفاده از فلز برنج نیز در چند سال گذشته در دکوراسیون خانه و تهیه ظروف، طرفداران زیادی داشت. در سال گذشته رنگ رزگلد برای لوازم تزئیناتی فلزی بسیار مورد توجه قرار گرفت. اما در سال ۲۰۱۹ شاهد آن هستیم که استفاده از فلز مس با همان رنگ طبیعی مسی محبوبیت زیادی دارد و مثل قدیم از تزئینات برنجی استفاده نمی‌شود.

می‌توان ظروف مسی خود را در رنگ‌های متفاوتی همانند خاکستری، طلایی و یا سایر رنگ‌ها انتخاب کرد. استفاده از فلز مس در فضای خانه و یا طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌تواند تغییرات زیادی در دکوراسیون خانه به همراه داشته باشد.

استفاده از بتن در دکوراسیون خانه

استفاده از بتن برای روکش کابینت آشپزخانه یا میز ناهارخوری، فضای اطراف سینک یا گاز رومیزی یا استفاده از بتن در حاشیه دیوارهای اتاق خواب و… فضای دکوراسیون خانه را منحصر به فرد خواهد کرد.

می‌توان میز بتنی را به هر شکلی با سطحی صاف، صیقلی، نرم و با رنگی یکنواخت برای طراحی دکوراسیونه خانه انتخاب کرد. همچنین این امکان نیز وجود دارد که طرح شن‌دار و نامسطحی را برای میز بتنی خود در نظر گرفت.

گزینه‌های متنوع با قیمت‌های متفاوتی برای تهیه میز بتنی و یا استفاده از آن در دکوراسیون خانه وجود دارد. برای طراحی دکوراسیون خانه منحصر به فرد استفاده از بتن برای تزئین دیوار، سقف، کفپوش، ستون، میزها، قفسه‌های دیواری یا سایر قسمت‌های فضای داخلی ساختمان، شکلی منحصر به فرد و متفاوت به طراحی دکوراسیون می‌بخشد.

استفاده از تیغه‌های چوبی در دکوراسیون خانه

در زمان‌های گذشته استفاده از چوب رنگ تیره و تیغه‌های چوبی در فضای دکوراسیون خانه محبوبیت زیادی داشت. با این وجود در این چند سال استفاده از ستون‌ چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار کمرنگ شده بود.

یکی از ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون منزل در سال ۲۰۱۹، استفاده از تیغه و ستون‌های چوبی به رنگ تیره در فضای خانه است. استفاده از چوب در فضای دکوراسیون آشپزخانه، دکوراسیون اتاق خواب و… می‌تواند حس طراوت و تازگی را به خانه ببخشد. تنها کافی است برای قسمت‌های کوچکی از فضای دکوراسیون خانه ترکیبی از چوب با سایر متریال‌ها را پیاده‌سازی کنید.

تغییر دکوراسیون منزل و نوسازی آن با استفاده از تمامی روش‌های ذکر شده، می‌تواند تغییر و تحولاتی چشمگیر و منحصر به فرد را در فضای منزل ایجاد کند. اما می‌توان با تکیه بر علاقه فردی و در نظر گرفتن سبک دکوراسیون داخلی منزل و چیدمان آن، تنها یکی از روش‌ها را انتخاب و پیاده‌سازی کرد. همیشه ایده‌های زیادی برای تغییر طراحی دکوراسیون داخلی منزل، دکوراسیون اداری و سایر موارد وجود خواهد داشت، اما انتخاب و پیاده‌سازی هر یک از این طرح‌ها، تنها به سلیقه و ایده‌های ذهنی فرد بستگی دارد.

می‌توان برای مشاوره، طراحی و اجرای پروژه‌های اداری، تجاری، مسکونی و نمایشگاهی با کارشناسان نیکاچوب در ارتباط بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب

گروه طراحی دکوراسیون داخلی نیکا چوب آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی دکوراسیون اداری، دکوراسیون تجاری، دکوراسیون منزل، دکوراسیون هتل، دکوراسیون رستوران و کافی شاپ به مخاطبین است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل