اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971128348409725

تغییرات در برنامه اخذ پاسپورت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری

کد: 13971128348409725

https://goo.gl/cyYzBG

، تهران , (اخبار رسمی): به گفته هریس جورجیادس، وزیر اقتصاد قبرس، تغییراتی برای برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری تایید شده است تا این برنامه قابل اعتمادتر و معتبرتر شود.

 تغییرات در برنامه اخذ پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری
تابعیت و پاسپورت قبرس

از زمان آغاز این برنامه در سال 2013، 1,864 پرونده اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس تایید شده است. برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس برای بخش املاک و ساخت‌وساز بسیار اهمیت دارد اما تاثیر کمی بر اقتصاد قبرس دارد. حدودا 24 درصد از معاملات املاک در قبرس به خاطر شرکت در این برنامه است و بخش املاک و ساخت‌وساز قبرس به خاطر این برنامه احیا شده است. از سال 2016 تا سال 2019، اقتصاد قبرس در کل 13 درصد رشد کرده است و از این مقدار، تنها 1.2 درصد ناشی از برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری بوده است.

بر مبنای این یافته‌ها و گزارشات، هیئت دولت قبرس تغییراتی را در برنامه سرمایه‌گذاری قبرس ایجاد کرده است.

تغییرات اساسی برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس از طریق سرمایه گذاری

کمک بلاعوض به ارزش 75,000 یورو به بنیاد تحقیقات و کارآفرینی

کمک بلاعوض به ارزش 75,000 یورو به شرکت توسعه املاک قبرس

حفظ سرمایه گذاری به مدت حداقل 5 سال

داشتن ویزای شنگن

اگر فردی از قبل در یکی از برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت اتحادیه اروپا شرکت کرده و رد شده باشد، حق شرکت در برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس را ندارد. متقاضی باید قبل از اقدام برای این برنامه، اقامت قبرس را به مدت 6 ماه داشته باشد.

در صورتی که سرمایه گذاری مربوط به خرید ملک در قبرس باشد، پروانه ساختمان، گواهی پایان کار و نامه ای از بانک دال بر در رهن بانک نبودن ملک لازم است.

متقاضیان اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس در مجموع باید 2 میلیون یورو در اقتصاد قبرس سرمایه گذاری کنند. از این مبلغ، 500,000 یورو به صورت اجباری باید در خرید ملک در قبرس سرمایه‌گذاری شود. مابقی مبلغ را هم می‌شود در خرید ملک در قبرس و هم در گزینه های دیگر مانند بخش حمل‌ونقل بامعیارهای خاص و یا بازار بورس ثانویه قبرس (تا 200,000 یورو ) سرمایه‌گذاری کرد. بر اساس تغییرات جدید، سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی از گزینه‌ها حذف شده است.

گزارشی از تعداد متقاضیان تایید شده، تابعیت اولیه متقاضیان و بخشی که متقاضیان در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند، به خاطر شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات صحیح، به صورت سالانه آماده خواهد شد.

ممنوعیت تبلیغات برنامه سرمایه‌گذاری قبرس در مکان‌های عمومی و اینترنت، دوباره تایید شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی