اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711293485411095

دستاوردهای چت بات جولی برای شرکت Amtrak

کد: 139711293485411095

https://goo.gl/ioMHty

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش Next IT، شرکت Amtrak سالانه حدود 30 میلیون مسافر داشت و پشتیبانی این حجم از مشتریان، توسط 20 هزار کارمند صورت می‌گرفت. یعنی به طور میانگین هر اپراتور سالانه با 1500 مشتری مرتبط بود و این وضعیت، کیفیت خدمات‌رسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌داد.

دستاوردهای چت بات “Julie” برای شرکت “Amtrak”
دستاوردهای چت بات “Julie” برای شرکت “Amtrak”

به نقل از دیالوگ، شرکت Amtrak ، ارائه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی در ایالات متحده و 9 شهر کانادایی است.

دستاوردهای چت بات Julie

پاسخ به 5 میلیون پرسش در هر سال.

افزایش 800 درصدی بازگشت سرمایه.

افزایش 25 درصدی رزرو بلی .

صرفه جویی سالانه یک میلیون دلار، در زمینه خدمات مشتریان و پشتیبانی کاربری.

افزایش 30 درصدی کسب درآمد از راه فروش بلیت.

این تجربه ی Amtrak در وب‌سایت ارائه دهنده چت بات جولی، یعنی Next IT، منتشر شد.

به گزارش Next IT، شرکت Amtrak سالانه حدود 30 میلیون مسافر داشت و پشتیبانی این حجم از مشتریان، توسط 20 هزار کارمند صورت می‌گرفت.

نکته قابل توجه این است که به طور میانگین هر اپراتور سالانه با 1500 مشتری مرتبط بود و این وضعیت، کیفیت خدمات‌رسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌داد. ضمن اینکه راهنمایی کاربران درباره انتخاب مقصد و زمان سفر توسط اپراتور کمی زمان‌بر بود.

تصمیمی که هیئت مدیره شرکت برای افزایش کیفیت پشتیبانی گرفت، پیشرفت بی‌سابقه‌ای نصیب شرکت کرد. آنها چت‌باتی به نام جولی را برای پشتیبانی انتخاب کردند و بخشی با عنوان «از جولی بپرس» در وب‌سایت خود راه اندازی کردند. این چت بات علاوه بر ارائه اطلاعات درباره مقصد و ساعت حرکت قطار، می‌تواند برای مشتریان هتل رزرو کند و اتومبیل اجاره کند.

گزارش‌های یک سال بعد شرکت نشان می‌دهند که جولی در طول یک سال به 5 میلیون پرسش پاسخ داده است. به همین دلیل سالانه حدود یک میلیون دلار در زمینه پشتیبانی، هزینه‌ها را کاهش داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیالوگ

اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ، به شما این امکان را می‌دهد که به طور رایگان و در کمتر از ۱۰ دقیقه، یک چت‌بات پشتیبانی مختص کسب‌وکار خود بسازید. کافیست یک حساب کاربری بسازید تا بصورت رایگان از خدمات دیالوگ بهره‌مند شوید. در ناحیه کاربری دیالوگ می‌توانید، با وارد کردن نمونه پیام‌های کاربران و پاسخ‌های متناظر خود چت‌بات را آموزش دهید و آن را به کانال‌های مکالماتی خود متصل نمایید. پس از آموزش، اگر پیامی از سوی یکی از کاربران ارسال شود، اپراتور مجازی هوشمند دیالوگ بهترین پاسخ ممکن برای این پیام را پیدا کرده و با کاربران به طور خودکار مکالمه می‌نماید. برای ساخت چت‌بات‌ها می‌توانید سری به diaalog.ir بزنید و در کمتر از ۱۰دقیقه به طور رایگان چت‌بات خود را بسازید و فعال کنید.برای مطالعه بیشتر در این خصوص می‌توانید به blog.diaalog.ir مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی