اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711303488810574

چرا باید از کلایمر استفاده کرد؟

کد: 139711303488810574

https://goo.gl/BzbXkY

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کلایمر به یکی از ابزارهای کارامد در صنعت ساختمان‌سازی تبدیل شده است، اما چرا باید از این دستگاه استفاده کرد؟ 

چرا باید از کلایمر استفاده کرد؟
چرا باید از کلایمر استفاده کرد؟

از آنجایی که ساختمان‌سازی یکی از صنایع سود ده در جهان است و روز به روز در حال گسترش است، به همین جهت تضمین امنیت کارگران و افرادی که در این صنعت فعالیت دارند باید از ابزار‌ها و تکنولوژی‌های جدید استفاده کرد.

یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در ساختمان سازی استفاده از کلایمر است که ایمنی و کیفیت را تضمین می‌کند و با افزایش ایمنی ساخت‌وساز باعث سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های ساختمانی می‌شود. 

از نظر اقتصادی هم استفاده از کلایمر بسیار به صرفه است، هزینه اجاره کلایمر در مقایسه با داربست تقریبا نصف است و همچنین جای کمتری را در ساختمان اشغال می‌کند.

افزایش سرعت انجام پروزه با استفاده از بالابر نما علاوه بر اینکه به دلیل سرعت بالای جابه‌جایی کلایمر در مقایسه با سرعت جابه حایی روی داربست انجام می‌پذیرد، به دلیل ایمنی بالا و آسایش خاطر کاربران هم صورت می‌پذیرد. همچنین به دلیل قیمت پایین‌تر اجاره کلایمر در مقایسه با اجاره داربست‌نما در هزینه‌های اجرای پروژه تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می‌کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتام کلایمر

شرکت داتام کلایمر در زمینه های تولید انواع ماشین آلات فوم بتن ، خط تولید بلوک سبک ، تولید فوم شیمیایی فوم بتن ، اجرای فوم بتن و فروش و اجاره کلایمر های برقی و مکانیکی در پروژه های ساختمانی فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان