اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805083902610574

تاریخچه ساخت دستگاه‌های کلایمر

کد: 139805083902610574

http://bit.ly/2SS5cqI

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه‌های کلایمر تکنولوژی‌های جدیدی هستند که این روزها به عنوان جایگزین داربست محسوب می‌شوند و در پروژه‌های ساختمان سازی و صنایع که نیاز به دسترسی به ارتفاع بالا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تاریخچه ساخت دستگاه های کلایمر
تاریخچه ساخت دستگاه‌های کلایمر

نخستین بار دستگاه‌های کلایمر در زمان جنگ حهانی دوم به واسطه آلمان‌ها که نیاز به گسترش ساختمان‌های نظامی خود داشتند ساخته شد، با استفاده از دستگاه بالابر آنها قادر بودند که سرعت ساخت خود را به اندازه زیادی افزایش دهند همچنین این دستگاه‌های جدید در مقایسه با استفاده از ابزارهایی که در گذشته استفاده می‌شدند سرعت بالاتری داشند و امنیت کاربران را تامین می‌کردند.

ایده ساخت این وسیله نخستین بار به وسیله شرکت اسکافور ارائه شد و دستگاه‌های اولیه به وسیله این شرکت آلمانی ساخته شدند اما به مرور زمان تجهیزات امنیتی گوناگون به آنها افزوده شدند و پس از اینکه آزمایشات جدی را پشت سر گذاشت به بازار راه پیدا کرد. این دستگاه‌ها امروزه در ساخت پروژه‌هایی مانند ساخت پل، سد و نیروگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و دستگاه‌هایی که در سال‌های اخیر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز دارای استانداردهای بین المللی و بسیار پیشرفته هستند.

برای ساخت همه قسمت‌های این دستگاه از استانداردهای بین المللی استفاده شده است که شامل، بخش‌هایی مانند ترمزها و سیم‌ها و حتی بدنه‌های فلزی دستگاه‌ها هستند. شرکت داتام کلایمر به اجاره کلایمر با استانداردهای بین المللی می‌پردازد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتام کلایمر

شرکت داتام کلایمر در زمینه های تولید انواع ماشین آلات فوم بتن ، خط تولید بلوک سبک ، تولید فوم شیمیایی فوم بتن ، اجرای فوم بتن و فروش و اجاره کلایمر های برقی و مکانیکی در پروژه های ساختمانی فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار