اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203750210574

کاربرد کلایمرهای مونو ریل در ساختمان سازی

کلایمر مونوریل چیست؟

کد: 139803203750210574

http://bit.ly/2MGAIsj

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از انواع بالابر نما، کلایمرهای مونوریل هستند، این دستگاه‌ها کاربردهای گسترده‌ای در ساختمان سازی دارند. به طور کلی از بالابر نما برای انجام کار روی نمای ساختمان مانند: سیمان کاری، نماشویی، مرمت و بازسازی نما استفاده می‌شود.

کلایمر مونوریل چیست؟
کلایمر مونوریل چیست؟

کلایمر های مونوریل یکی از انواع بالابرهای نما، هستند، این دستگاه‌ها در ساختمان سازی کاربرد دارند. برای انجام کارهایی چون سیمان کاری، نماشویی، مرمت و بازسازی نما از این دستگاه استفاده می‌شود.

مزایا کلایمر مونوریل

بالابرهای معمولی تنها قابلیت حرکت به سمت بالا و پایین را دارند اما کلایمرهای مونوریل علاوه بر حرکت به سمت پایین و بالا امکان حرکت به طرفین و چپ و راست را هم دارد که کار را برای افرادی که روی ساختمان کار می‌کنند بسیار راحت می‌کند.

معمولا دستگاه‌های مونوریل به شکل ثابت روی نما متصل می‌شوند، به این صورت که در هنگام ساخت ساختمان‌های بلند مانند برج‌ها و آسمان خراش‌ها، این دستگاه را هم مطابق با نقشه ساختمان طراحی می‌کنند تا در مواقع لزوم مانند تمیز کردن نما و نماشویی یا مرمت نمای ساختمان به جای هزینه کردن برای نصب داربست‌های فلزی از آنها استفاده شود.
کلایمر مونوریل از تمام استانداردهای بین المللی تعریف شده برای این دستگاه پیروی می‌کند، پس در زمان اجاره کلایمر و یا خرید آن حتما باید به گواهی نامه‌های بین المللی و استانداردهای آن توجه کرد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتام کلایمر

شرکت داتام کلایمر در زمینه های تولید انواع ماشین آلات فوم بتن ، خط تولید بلوک سبک ، تولید فوم شیمیایی فوم بتن ، اجرای فوم بتن و فروش و اجاره کلایمر های برقی و مکانیکی در پروژه های ساختمانی فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان