اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804243855410574

دستگاه‌های کلایمر با کابین‌های زاویه‌دار

کد: 139804243855410574

http://bit.ly/30zMp6g

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات استفاده از کلایمر در بخش‌های زاویه دار ساختمان مانند گوشه‌های آن است. در این حالت کارشناسان اجاره کلایمر، به افراد استفاده از کلایمرهای زاویه‌دار را پیشنهاد خواهند کرد.

دستگاه های کلایمر با کابین های زاویه دار
دستگاه‌های کلایمر با کابین‌های زاویه‌دار

در زمان کار روی نمای ساختمان ممکن است با بخشهایی مواجه شد که با استفاده از کلایمرهای معمولی و صاف نتوان به آنها دسترسی داشت و باید حتما از دستگاه‌هایی استفاده شود که با شرایط کار همخوانی داشته باشند.

کلایمرهای زاویه‌دار دارای کابین L شکل هستند که کار را برای اپراتوری که روی آنها کار می‌کند ساده می‌کنند. این دستگاه می‌تواند به راحتی به همه بخش‌های ساختمان شامل شکستگی‌ها و گوشه‌های آن دسترسی داشته باشد و با استفاده از نگهدارنده‌های کالسکه‌ای استفاده می‌شود.

این دستگاه‌ها هم مانند سایر دستگاه‌ها عمل می‌کنند و وزنه‌هایی دارند که به بخش بالایی دستگاه فیکس می‌شود و از سیم‌های بکسل برای حرکت روی ارتفاع ساختمان استفاده می‌کند.

امنیت این دستگاه‌ها هم دقیقا مانند انواع معمولی است و تنها ظاهر آنها متفاوت است. برای این منظور در آنها از انواع ترمزهای blockstop و فرود اضطراری استفاده شده است که اگر قرار باشد دستگاه سقوط کند در زمانی کمتر از 1 ثانیه آن را در جای خود ثابت و قفل کند.

علاوه بر این، این دستگاه دارای آژیر هشدار و اهرم فرود است و برای ساختن آنها از ورق‌های گالوانیزه و آلومینیومی استفاده شده است که به هیج وجه زنگ نمی‌زنند و با رنگ مخصوص فلز رنگ زده شده‌اند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با متخصصان شرکت داتام کلایمر در ارتباط باشند و یا به سایت این مجموعه به آدرس datamclimber.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتام کلایمر

شرکت داتام کلایمر در زمینه های تولید انواع ماشین آلات فوم بتن ، خط تولید بلوک سبک ، تولید فوم شیمیایی فوم بتن ، اجرای فوم بتن و فروش و اجاره کلایمر های برقی و مکانیکی در پروژه های ساختمانی فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار