اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802173662310574

ایمنی کلایمر در حین کار

کد: 139802173662310574

http://bit.ly/2Y7qSQY

، تهران , (اخبار رسمی): تمام اشخاصی که در ارتفاع کار می‌کنند حتما باید از نکات ایمنی خاصی پیروی کنند، تجهیزاتی مثل کفش ایمنی، دستکس ایمنی و کمربند ایمنی که امنیت آنها را در حال کار روی ارتفاع تامین کند.

ایمنی کلایمر در حین کار
ایمنی کلایمر در حین کار

استفاده از تجهیزاتی مثل کفش ایمنی، دستکس ایمنی و کمربند ایمنی هنگام کار در ارتفاع فراموش نشود

دستگاه کلایمر یکی از دستگاه‌هایی است که برای کار روی آن باید از تمام تجهیزات ایمنی استفاده کرد. با وجود اینکه خود کلایمر امنیت بالایی دارد و احتمال سقوط در آن تقریبا صفر است، اما با این حال ممکن است به دلیل سهل انگاری اپراتور، احتمال سقوط از روی آن را در نظر گرفت اما اگر از کمربند ایمنی استفاده شود باعث می‌شود کاربر به همراه دستگاه به پایین سقوط نکند.

چک کردن پیش از استفاده 

با توجه به حساسیتی که استفاده از این دستگاه دارد، حتما قبل از اینکه از آن استفاده شود باید آن را چک کرد تا مشکلی وجود نداشته باشد، زیرا اگر یکی از قسمت‌های دستگاه کمی آسیب دیده باشد احتمال سقوط آن از ارتفاع پیش می‌آید. پس پیش از اینکه از آن استفاده شود، قطعات آن باید یکی یکی چک کرد.

سلامت جسمی کاربران

تمامی اپراتورهایی که روی این دستگاه کار می‌کنند باید هوشیاری کامل داشته باشند و از مباحث فنی کار روی ارتفاع مطلع باشند. پیش از کار روی ارتفاع نباید از داروهای خواب آور و آرام بخش استفاده کرد.

شرایط جوی و آب هوا

استفاده از دستگاه کلایمر در شرایط جوی نامساعد توصیه نمی‌شود. از این دستگاه در زمان تندبادهای بیشتر از 12 متر در ثانیه استفاده نشود تا سلامت کاربران به خطر نیافتد. همچنین زمان استفاده از کلایمر برقی در باران، باید اتصالات را با کاورهای ضد آب پوشاند. پیش از اجاره کلایمر همه این نکات باید بررسی شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتام کلایمر

شرکت داتام کلایمر در زمینه های تولید انواع ماشین آلات فوم بتن ، خط تولید بلوک سبک ، تولید فوم شیمیایی فوم بتن ، اجرای فوم بتن و فروش و اجاره کلایمر های برقی و مکانیکی در پروژه های ساختمانی فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش