اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712143537810574

استفاده از کلایمر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

کد: 139712143537810574

https://goo.gl/oKGMHZ

، تهران , (اخبار رسمی): کلایمر وسیله‌ای برای دسترسی به ارتفاعات است. عمده کاربرد این دستگاه در ساختمان‌سازی و کار روی نمای ساختمان است، اما این دستگاه در دیگر صنایع مانند صنعت نفت و پتروشیمی دارای جایگاه ویژه و ممتازی است.

استفاده از کلایمر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
استفاده از کلایمر در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی

از کلایمر در صنعت نفت و پتروشیمی جهت دسترسی به ارتفاع به دلیل ایمنی بالا، توجیه اقتصادی و افزایش سرعت کار به جای نصب داربست مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به توضیح کاربردهای کلایمر در صنایع پتروشیمی پرداخته می‌شود.

از کلایمر پرتابل برقی برای  تعمیر و نگهداری جداره‌های بیرونی و داخلی مخازن گازی استفاده می‌شود. این کار توجیه اقتصادی بسیار خوبی دارد.

استفاده از این دستگاه برای رنگ کاری و ساخت پوشش‌هایی مانند این در مخازن نفت و گاز

نصب در سازه‌های فلزی نیروگاه‌های پتروشیمی برای تعمیر و بازسازی سازه‌ها و …

در حال حاضر، کاربرد کلایمر در صنایع نفت و گاز، رو به گسترش است و کارفرمایان به ارزش افزوده این محصول اعتقاد پیدا کرده‌اند.

این دستگاه در مقایسه با داربست به این دلیل توجیه اقتصادی که نسبت به داربست دارد و حتی مبلغ اجاره کلایمر نصف مبلغ اجاره داربست است بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتام کلایمر

شرکت داتام کلایمر در زمینه های تولید انواع ماشین آلات فوم بتن ، خط تولید بلوک سبک ، تولید فوم شیمیایی فوم بتن ، اجرای فوم بتن و فروش و اجاره کلایمر های برقی و مکانیکی در پروژه های ساختمانی فعالیت می نماید .

اطلاعات تماس
  • 021762*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته