اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971201349319725

اخذ اقامت اروپا و سفر آزادانه در شنگن با خرید اوراق قرضه دولتی در مالتا

کد: 13971201349319725

https://goo.gl/Aj9Lfh

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری برنامه ای مخصوص افراد با تابعیت غیر اتحادیه اروپا است.

اخذ اقامت اروپا و سفر آزادانه در  شنگن با خرید اوراق قرضه دولتی در  مالتا
اقامت مالتا

متقاضیان اصلی و وابستگان آنها با دریافت اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری از آزادی سفر بدون ویزا به حوزه شنگن بهره می‌برند. این اقامت اجازه زندگی، کار و تحصیل در مالتا را می‌دهد. جمهوری مالتا دارای ثبات سیاسی است. بانک‌های مالتا جزء 5 بانک امن در دنیا شناخته شده‌اند.

برنامه اقامت مالتا از طریق سرمایه‌گذاری برای افراد متمول بر مبنای کمک و سرمایه‌گذاری در اقتصاد مالتا در نظر گرفته شده است تا بتوانند به آسانی اقامت اروپا را به دست آورند.

مزایای اخذ اقامت سرمایه گذاری مالتا

دارندگان کارت اقامت مالتا، آزادی سفر بدون ویزا به کشورهای حوزه شنگن دارند. مالتا از سال 2004 عضو اتحادیه اروپا و از سال 2007 عضو شنگن بوده است.

اعضای خانواده متقاضی اصلی شامل همسر، فرزند متقاضی اصلی و فرزند همسر زیر 18 سال، فرزندان وابسته و مجرد متقاضی اصلی و همسر بین 18 تا 26 سال، و پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ متقاضی اصلی و همسر، شامل پرونده متقاضی اصلی می‌شوند.

مالتا کشوری امن، بی طرف و پایدار است. مردم مالتا بسیار خونگرم هستند و سبک زندگی آنها، سبک اروپایی است اما کیفیت زندگی آنها مدیترانه‌ای است.

چه کسانی واجد شرایط شرکت در برنامه اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری هستند؟

متقاضی اصلی باید:

حداقل 18 سال سن داشته باشد.

تابعیت اتحادیه اروپا نداشته باشد.

تمامی الزامات درخواست را رعایت کند.

سند ملک (که باید برای مدت حداقل 5 سال حفظ شود) را ارائه دهد. این ملک باید شرایط زیر را داشته باشد:

اگر ملک در مالتا قرار داشته باشد، حداقل 320,000 یورو برای خرید یا حداقل 12,000 یورو برای اجاره سالانه آن در نظر گرفته شود.

اگر ملک در نواحی جنوبی مالتا قرار داشته باشد، حداقل 270,000 یورو برای خرید یا حداقل 10,000 یورو برای اجاره سالانه آن در نظر گرفته شود.

در اوراق قرضه دولتی یا دیگر برنامه هایی که توسط دولت ممکن است اعلام شود، سرمایه‌گذاری کند. مبلغ لازم برای سرمایه‌گذاری حداقل 250,000 یورو است که باید برای 5 سال حفظ شود.

30,000 یورو به صورت کمک بلاعوض در اقتصاد مالتا سرمایه‌گذاری کند.

ثابت کند که بدون وابستگی به سیستم دولتی و مالی مالتا می تواند خود و خانواده را ساپورت مالی کند. به همین سبب متقاضی اصلی باید ثابت کند که درآمد سالانه 100,000 یورو است یا سرمایه 500,000 یورویی، به غیر از مبلغ سرمایه گذاری در مالتا، دارد.

برای خود و اعضای خانواده ویزای مالتا گرفته باشد.

بیمه سلامتی داشته باشد.

دلیل عدم قبولی پرونده های اخذ اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری.

ارائه اطلاعات غلط

داشتن سوء پیشینه

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه اقامت مالتا از طریق سرمایه گذاری با مشاوران کنکاش تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی