اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712043500611066

رزرو هتل در مشهد با مسافر سلام

کد: 139712043500611066

https://goo.gl/T15tfU

، مشهد , (اخبار رسمی): روزهای پایانی سال است و اکثر مردم به دنبال مقصدی برای سفر در تعطیلات خود هستند.

رزرو هتل در مشهد
رزرو هتل در مشهد با مسافر سلام
رزرو هتل در مشهد
رزرو هتل در مشهد با مسافر سلام

شهر مشهد یکی از مقاصدی است که هر سال پذیرای گردشگر از سراسر جهان است. به دلیل قرار داشتن بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه‌السلام در شهر مشهد، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های بسیاری اطراف حرم امام رضا قرار دارد. اما آیا تمام این هتل‌ها برای مسافرانی که قصد ندارند زیاد برای سفر خود هزینه کنند مناسب است؟

مطمئناً چنین نیست. قیمت هتل‌های مشهد براساس امکانات و تعداد ستاره‌هایی که دارند متفاوت است. اگر در هتلی کمی دور از مرکز شهر با امکانات معمولی اقامت کرد مسلماً هزینه کمتری خواهد داشت.

همچنین برای رزرو هتل در مشهد راه‌های زیادی وجود دارد. برای مثال می‌توان هتل خود را به صورت اینترنتی و از سایت‌های معتبر رزرو هتل رزرو کرد. در این صورت از تخفیف‌های ویژه‌ای که آن سایت‌ها به مشتریان خود می‌دهند، برخوردار شده و هتل خود را ارزان‌تر رزرو خواهید کرد.

البته تنها این موارد باعث ارزان شدن قیمت هتل نمی‌شوند. در ادامه راهکارهایی معرفی خواهد شد تا مسافران بتوانند هتل ارزان رزرو کنند.

راهکارهای رزرو هتل در مشهد با قیمت مناسب

۱- آگاهی از بهترین زمان رزرو هتل‌های مشهد با قیمت مناسب

مشهد مقدس به عنوان بزرگترین قطب‌ مذهبی و گردشگری در ایران، یکی از پرمخاطب‌ترین شهرهای کشور برای سفر است که آژانس‌های مسافرتی در تمام ایام سال، به خصوص در تابستان، نوروز و ایام مناسبتی تور آن را تدارک می‌بینند.

معمولاً در ایام پیک (زمان‌هایی مانند ایام عزاداری، ولادت‌ها، اعیاد، تعطیلات نوروز و تابستان) زائران بیش‌تری به مشهد مقدس، سفر می‌کنند. اکثر زائران تمایل دارند که علاوه بر زیارت و سیاحت در شهر مشهد، خاطره خوش یک اقامت بی‌نظیر را در هتل‌های مدرن و مجلل، برای خود و عزیزان به ارمغان آورند.

یکی از گزینه‌های بالا رفتن قیمت رزرو هتل های مشهد، همین حجم بیش از حد مسافر در این ایام است. در صورتی که در دیگر ایام سال با قیمت‌های کاملاً متفاوت و بسیار پایین، برای رزرو هتل در مشهد روبرو می‌شوید.

بنابراین مسافران باید برای رفع این مشکل چند هفته قبل از موعد سفر، نسبت به رزرو هتل مورد نظر خود اقدام کنند.

۲- مهمان کمتر = قیمت کمتر، مهمان بیش‌تر = قیمت بیشتر

جالب است بدانید قانون خاصی در تمام هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های سراسر دنیا برقرار است. این قانون به شرح زیر است.

زمانی که اوج شلوغی و ازدحام مسافر در یک شهر است، قیمت رزرو هتل‌ها نیز به سقف خود می‌رسد و معمولاً کسی هم شاکی این قضیه نیست اما دقیقاً در ایام خارج از پیک و خلوت که تعداد مسافران هتل ها به کمترین مقدار خود می‌رسد قیمت رزرو آن‌ها نیز بسیار پایین می‌آید.

دلیل این افت قیمت، جذب مسافر بیشتر در این ایام، برای درآمد هر چند محدود جهت رفع هزینه‌های ثابت و روزمره هتل است.

حال اگر زمان سفر به مشهد اهمیت ندارد می‌توان در ایام خارج از پیک (شلوغی) هتل‌های مشهد را رزرو کرد و اقامتی ارزان را در بهترین هتل‌ها تجربه کرد.

۳- پیدا کردن هتل‌های قیمت مناسب اطراف حرم

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در قیمت رزرو هتل مشهد تاثیرگذار است، نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) است.

هتل‌های اطراف حرم مطهر به علت دسترسی راحت‌تر به حرم مطهر رضوی و بازارهای اطراف بیشتر مورد توجه زائران و مسافران قرار می‌گیرند. اما همین نکته نزدیکی به حرم مطهر باعث بالا رفتن نرخ رزرو بعضی از هتل های مشهد شده است.

همچنین اکثر هتل‌های لوکس و ۵ ستاره اطراف حرم واقع شده‌اند و از امکانات بسیار خوبی برخوردار هستند. اما با این حال بعضی از هتل‌های نزدیک به حرم مطهر قیمت‌های بسیار مناسبی دارند.

برخی هتل‌های قیمت مناسب مشهد

اکثر کسانی که به شهر مشهد سفر می‌کنند، به دنبال محل اقامت با قیمت مناسب هستند چرا که یا به مشهد زیاد سفر می‌کنند و هدفشان از سفر به مشهد اهداف کاری بوده و یا به صورت خانوادگی سفر می‌کنند و باید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

برخی از هتل‌های ارزان قیمت نزدیک حرم عبارت هستند از:

هتل مدینه الرضا

هتل حیات شرق

هتل توحید نوین

هتل تابران

هتل رضویه

البته مسافران می‌توانند برای مشاهده  هتل‌های مشهد با قیمت مناسب نزدیک حرم  به سایت مسافر سلام مراجعه کنند.

هتل آپارتمان‌های ارزان مشهد

هتل آپارتمان‌ها می‌توانند گزینه خوبی برای رزرو محل اقامتی با قیمت مناسب باشند. زیرا امکانات و خدماتی همچون یک هتل خوب را اختیار قرار می‌دهند.

هتل آپارتمان‌ها با ایجاد یک فضا شبیه به منزل، اقامتی آرامش‌بخش را فراهم می‌کنند به طوری که در مسافران این حس را ایجاد می‌کنند که در منزل خود هستند.

هتل آپارتمان‌های مشهد با ارائه قیمت رزرو مناسب و امکانات منحصر به فرد می‌توانند محل خوبی برای اقامتی کم‌هزینه باشند.

برخی از هتل آپارتمان‌های ارزان قیمت مشهد عبارت‌اند از:

هتل آپارتمان حیات شرق

هتل آپارتمان رواق

هتل آپارتمان مهسان

هتل آپارتمان آرمان

مسافرخانه های مشهد

مسافرخانه‌ها نیز می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در هتل آپارتمان مشهد ارزان باشند. شهر مقدس مشهد نیز دارای مسافرخانه‌های متعددی است. اکثر این مسافرخانه‌ها در خیابان‌های اطراف حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) قرار گرفته‌اند. خیابان‌های امام رضا، طبرسی، نواب صفوی و شیرازی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی هستند.

برخی از مسافرخانه‌های ارزان قیمت مشهد عبارت هستند از:

مسافرخانه آرتا

مسافرخانه آرامش

مسافرخانه آرین

مسافرخانه آوین

مسافرخانه افق

معرفی سامانه رزرواسیون مسافرسلام

وب سایت مسافرسلام یکی از وب سایت‌های معتبر در زمینه رزرو هتل است.

این سایت مانند اکثر رزرواسیون‌ها برای جلب رضایت مشتری خود در ایام مختلف از هتل‌هایی که دارای پیشنهادهای مناسب و تخفیف‌های ویژه هستند استفاده کرده و با ارائه آن‌ها سفری ارزان و مناسب را در اختیار مشتری خود قرار می‌دهد.

رزرواسیون مسافرسلام نیز با دریافت تخفیفات ویژه از هتل‌ها، امکان رزروی ارزان را برای مسافران فراهم می‌کند.

با مراجعه به سایت مسافرسلام می‌توان برچسب تخفیف‌های روی هتل‌های مشهد را مشاهده کرد و با توجه به نیاز و همچنین بودجه‌ای که برای اقامت در شهر مشهد در نظر گرفته شده است، بهترین و مناسب‌ترین هتل را در مشهد رزرو کرد.

در صفحه هر هتل، اطلاعاتی از قبیل سال ساخت، تعداد واحدها، امکانات و غیره در اختیار علاقه‌مندان قرار داده شده است. همچنین نوع اتاق‌های ارائه شده هتل، همراه با قیمت، در صفحه هر هتل موجود هستند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانند با تیم فروش و بخش پشتیبانی رزرواسیون مسافر سلام به شماره  ۳۳۶۹۲۴۳۱-۰۵۱ تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مسافر سلام

مسافر سلام این امکان را برای مسافران فراهم می کند تا با توجه به شرایط، هزینه و زمان سفر خود، برنامه ریزی دقیق و مطمئنی را در طول سفر خود داشته باشند.

اطلاعات تماس
  • 051336*****
[نمایش اطلاعات]