اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712093522910571

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در تمامی مقاطع

سامانه ثبت نام مدارس شاهد

کد: 139712093522910571

https://goo.gl/toKh8z

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام دانش آموزان واجد شرایط تحصیل در مدارس شاهد آغاز شد و متقاضیانی که دارای شرایط عمومی ثبت نام در این مدارس هستند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی مربوط به مرکز مشاوره ایران تحصیل و کسب اطلاعات لازم در این زمینه مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد
سامانه ثبت نام مدارس شاهد

ثبت نام واجدین شرایط تحصیل در مدارس شاهد آغاز شد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مرکز مشاوره ایران تحصیل و کسب اطلاعات لازم در این زمینه مراحل ثبت نام را تکمیل کنند

مطابق اطلاعیه سامانه سجا، کلیه دانش آموزان و اولیا می‌توانند ثبت نام در مدارس شاهد در مقاطع هفتم تا دهم و میان پایه را انجام دهند و مطابق سنوات گذشته ثبت نام بدون آزمون از بین دانش آموزانی که دارای شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد باشند صورت می‌گیرد، از جمله شرایط مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد عبارتند از:

1 – کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس شاهد را دارند باید صلاحیت‌های لازم در زمینه اخلاق و رفتار را مطابق آئین نامه مدارس شاهد مندرج در سامانه  را داشته باشند.

2 – تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند باید از لحاظ پوشش مطابق احکام اسلامی و آئین نامه مدارس شاهد باشند مخصوصا برای داوطلبان دختر پوشش کامل اسلامی التزام خواهد داشت.

3 – از دیگر شرایط مهم ثبت نام اقامت دانش آموز در محدوده مدارس شاهد است که در سامانه  محدوده‌ها مشخص است.

احراز شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد در مورد دانش آموزان جهت ثبت نام و یا تحصیل در مدارس شاهد تماما به عهده شورای آموزشی و اعضای ستاد ثبت نام مدارس شاهد خواهد بود.

مطابق اطلاعیه ثبت نام فرزندان بنیاد شهید و امور ایثارگران در محدوده محل کار به صورت موقت منعی نخواهد داشت.

– شرایط اختصاصی ثبت نام در سامانه سجا 98-99

پیرو اطلاع رسانی‌ها و موارد مذکور در سامانه سجا تمامی دانش آموزان ملزم به داشتن شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس شاهد خواهند بود، شرایط اختصاصی مندرج در سایت سجا بیشتر مربوط به شرایط علمی داوطلبان است و به شرح زیر خواهد بود:

شرایط ثبت نام دانش آموزان شاهد 98-99

1 – ثبت نام دانش آموزان شاهد 98-99 پس از ورود به سامانه سجا و تکمیل فرآیند ثبت نام قطعی می‌شود و این دسته از داوطلبان باید در زمان اعلام شده به مدارس قبولی مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

2 – دانش آموزان شاهد پس از ورود به مدارس شاهد 98-99 باید، حد نصاب لازم را در دروس خود کسب کنند تا بتوانند در این مدارس ادامه تحصیل دهند ضمنا در صورتی که دانش آموزی نتواند حد نصاب مورد نظر را برای ادامه تحصیل کسب کنند مدیر مدرسه موظف به شناسایی عوامل ضعف دانش آموز و بر طرف کردن آن در قالب کلاس‌های تقویتی و فوق برنامه خواهد بود.

3 – در صورتی که دانش آموز شاهدی که در این مدارس ثبت نام کرده دارای موارد انضباطی باشد و از آئین نامه مندرج در سامانه سجا پیروی نکند مدیران مدارس می‌توانند موضوع را به صورت کتبی به واحد مشاوره مدارس شاهد ارسال کرده تا در مورد او تصمیمات مربوطه اتخاذ شود.

با توجه به توضیحات مربوطه در سامانه سجا لازم به ذکر است منظور از دانش آموزان شاهد فرزندان شهدا – آزادگان و جانبازان بالاتر از 50% است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش