اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801053575610571

سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

کد: 139801053575610571

https://goo.gl/2d8Rwf

، تهران , (اخبار رسمی): متقاضیان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت راهنمای ثبت درخواست نقل و انتقال از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت ایران تحصیل و با یاری مشاوران این مرکز ثبت کنند.

سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی
سامانه نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل، کلیه متقاضیان مطابق آیین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و کلیه دانشجویان مجاز به ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی چه به صورت انتقال کامل چه به صورت مهمانی از طریق سامانه منادا نیستند. به عبارتی دیگر دانشجویانی که درخواست مهمانی در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد را دارند باید شرایط دانشجوی مهمان دانشگاه آزاد را دارا باشند و دانشجویانی که قصد ارائه درخواست انتقالی دانشگاه آزاد را دارند باید دارای شرایط انتقالی دانشگاه آزاد مطابق شرایط و ضوابط مندرج در سامانه منادا را داشته باشند تا به درخواست آنها رسیدگی شود.

لازم به ذکر است شرایط انتقال دانشجو از دانشگاه آزاد به سراسری جدا از سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد بوده و از طریق سایت منادا دانشگاه آزاد به نشانی انجام نخواهد پذیرفت.

شرایط ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویی

مطابق تذکرات مذکور در سامانه منادا دانشگاه آزاد در خصوص ثبت درخواست نقل و انتقال، هر یک از دانشجویان دانشگاه آزاد که قصد ثبت درخواست مهمانی یا انتقالی از یکی از واحدهای دانشگاه آزاد به واحد دیگری دارند باید واجدالشرایط درخواست مربوطه باشند تا درخواست آنها پس از ثبت در سایت منادا دانشگاه آزاد در دست بررسی قرار گیرد، ثبت درخواست در سامانه منادا دانشگاه آزاد نیازمند یک سری شرایط عمومی و اختصاصی با توجه به نوع درخواست داوطلب خواهد داشت که به بررسی شرایط زیر پرداخته می‌شود:

شرایط عمومی متقاضیان برای ثبت درخواست 

کلیه دانشجویانی که قصد ثبت درخواست در سامانه منادا دانشگاه آزاد را دارند نباید از نظر ادامه تحصیل منعی داشته باشند چه به دلایل اخلاقی، مشروطی یا نظام وظیفه. کلیه دانشجویانی که به صورت بدون آزمون یا بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد اسلامی شده باشند از این قاعده مستثنی خواهند بود، نقل و انتقال دانشجویان فقط در صورتی در سامانه منادا امکان‌پذیر خواهد بود که دانشجو حداقل یک نیمسال در واحد آموزشی مبدا گذرانده باشد در غیر این‌صورت فقط با شرایط خاص نقل و انتقال انجام می‌گیرد.

ضمنا لازم به ذکر است انتقال یا مهمانی در ترم آخر امکان‌پذیر نخواهد بود، بدیهی است که انتقال یا مهمانی فقط در صورتی قابل بررسی خواهد بود که رشته و مقطعی که متقاضی در سامانه منادا ثبت کرده در واحد مقصد وجود داشته باشد در غیر این صورت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویی بی ثمر خواهد بود.

شایان ذکر است داوطلبان و متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد و تکمیل روند ثبت درخواست خود مبنی بر انتقالی یا مهمانی در واحدهای دیگر با شماره تماس مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تماس9099072952  از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش