اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801103581410571

اخبار مرتبط با آزمون نظام مهندسی

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99

کد: 139801103581410571

https://goo.gl/Hr9BHQ

، تهران , (اخبار رسمی): آزمون نظام مهندسی 98 طبق اطلاعیه‌های اعلام شده در سامانه inbr.ir برگزار می‌شود. از این رو سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی راهنمای واجدین شرایط جهت ثبت نام و کسب اطلاعات تکمیلی در این رابطه است.

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 – 99
سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99

آزمون نظام مهندسی 98 مهم‌ترین رویداد سال 98 برای مهندسان و دانشجویان رشته‌های فنی مهندسی است که پیرو اطلاعیه سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98  جزئیات مهمی از این آزمون مطرح خواهد کرد.

مراحل اولیه ثبت نام در آزمون نظام مهندسی ساختمان چند سالی است صرفا به صورت اینترنتی از درگاه معرفی شده سازمان نظام مهندسی کشور به نشانی www inbr.ir انجام می‌پذیرد لذا هر گونه مراجعه حضوری متقاضیان به این سازمان بی پاسخ خواهد بود.

inbr.ir تنها مرجع دریافت اطلاعات صحیح و موسخ جهت ثبت نام و شرایط ثبت نام در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 خواهد بود لذا متقاضیان حتما جهت به روز بودن اطلاعات خود در زمینه آزمون نظام مهندسی و جزئیات آن اخبار را از سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 inbr.ir می‌توانند دنبال کنند.

شایان ذکر است کلیه متقاضیان جهت اطلاع از آخرین جزئیات شرایط ثبت نام در آزمون‌های نظام مهندسی، دریافت نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی، اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 98 و … از سراسر کشور می‌توانند با سامانه مشاوره تلفنی نظام مهندسی ایران تحصیل به شماره  9099072952 تماس گیرند.

تمامی شرایط و ضوابط جدید شرکت در آزمون نظام مهندسی در سامانه inbr.ir سازمان نظام مهندسی کشور موجود است.

زیر گروه‌های آزمون نظام مهندسی 98 – inbr.ir

مطابق روال گذشته و اعلامات سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 inbr.ir آزمون نظام مهندسی 98 – 99 در هفت شاخه اصلی عمران، معماری، نقشه‌برداری، شهرسازی، ترافیک، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی برگزار خواهد شد.

پیرو اطلاعیه‌های مندرج در سامانه inbr.ir هر یک از متقاضیان جهت شرکت در آزمون باید شرایط شرکت در آزمون شاخه مربوطه را داشته باشند در غیر این صورت پذیرش آنها حتی در صورت قبولی در آزمون باطل تلقی خواهد شد لذا داوطلبان شرکت در آزمون حتما قبل از اقدام جهت ثبت نام قوانین و شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی را از سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98 www.inbr.ir مطالعه کنند و یا از طریق مشاوره تلفنی آزمون نظام مهندسی اطلاعات کامل را کسب کنند.

شایان ذکر است مهندسان تا زمانی که در آزمون نظام مهندسی حد نصاب قبولی را کسب نکنند نمی‌توانند به صورت رسمی در حرفه مهندسی مشغول به کار شوند از سوی دیگر آزمون نظام مهندسی سالانه دو نوبت برگزار می‌شود و با توجه به خیل عظیم دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته‌های فنی مهندسی رقابت در قبولی در این آزمون بسیار سخت و سنگین خواهد بود، لذا در راستای ارائه خدمات و تسهیل در روند قبولی داوطلبان مرکز ایران تحصیل از طریق مشاوره تلفنی نظام مهندسی آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 مستلزم رعایت تمامی قوانین و ضوابط مندرج در سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی INBR.IR است. شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 – 99 پیرو اطلاعیه سامانه inbr.ir مستلزم داشتن مدرک نظام وظیفه برای متقاضیان آقا نخواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش