کد: 13980110358179147

به همت مجموعه سپناوب و در 20 اردیبهشت 1398 در تبریز

کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از ایده تا پول نقد

کد: 13980110358179147

https://goo.gl/Dnku3N

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از ایده تا پول نقد با حضور علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی بر مبنای مدل کسب و کارهای اینترنتی در تاریخ 20 اردیبهشت 1398 در تبریز برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از ایده تا پول نقد
سپناوب - راه اندازی کسب و کار اینترنتی

کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از ایده تا پول نقد با حضور علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی بر مبنای مدل کسب و کارهای اینترنتی در تاریخ 20 اردیبهشت 1398 در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی مجموعه سپناوب، کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی از ایده تا پول نقد با حضور علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی بر مبنای مدل کسب و کارهای اینترنتی در تاریخ 20 اردیبهشت 1398 در باغ کتاب تبریز به میزبانی مجموعه سپناوب توسط این شرکت برگزار می‌شود.

پریسا بهشتی مدیر عامل مجموعه سپناوب هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش جوانان جویای کار در تبریز بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت کسب و کار اینترنتی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان فراهم شود.

پریسا بهشتی درباره زمینه‌ها و نتایج این کارگاه آموزشی افزود: در این کارگاه آموزشی سعی شده موارد مهم در رابطه با مفاهیم کارآفرینی بر مبنای کسب و کارهای اینترنتی گفته شود.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: ما سعی خواهیم کرد در برنامه‌های خود دوره‌های آموزشی تخصصی‌تر در رابطه با حوزه کسب و کارهای اینترنتی در استان تبریز برگزار کنیم.

گفتنی است برای حضور در این دوره آموزی هزینه 14هزار تومان دریافت خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره  می‌توانند روی لینک زیر کلیک کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سپنا وب

هدف و رسالت اصلی مجموعه سپناوب ارائه مشاوره و خدمات مورد نیاز به مدیران کسب و کارها برای رشد هر چه سریعت و توسعه کسب و کارشان در بستر اینترنت است. این مجموعه در نظر دارد با افزایش اطلاعات مدیران کسب و کار و ارائه مشاوره دقیق باعث کاهش ریسک ورود به فضای اینترنت شود و در نتیجه ماندگاری و رشد یک کسب و کار تازه در اینترنت باعث نمایان شدن نتایجی بسیار مفید برای کل بازار اینترنت خواهد شد sepnaweb.com