اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801133584111266

۵ نکته برای انتخاب بهترین شرکت برای انجام سئو سایت

کد: 139801133584111266

http://bit.ly/2InkMY4

، تهران , (اخبار رسمی): تصمیم درست در زمان انتخاب شرکت سئو نتایج مهمی برای میزان رونق تجارت و کسب‌وکار دارد.انتخاب سئو خوب یا بد تاثیر عمده بر روی ترافیک سایت و رتبه آن در گوگل می‌گذارد.با بهبود سئو تجارت از هر نوعی با افزایش میزان فروش و کاهش بودجه تبلیغات روبه رو می‌شود. قبل از انتخاب شرکت سئو 5 نکته را باید مد نظر گرفت.

۵ نکته برای انتخاب بهترین شرکت برای انجام سئو سایت
۵ نکته برای انتخاب بهترین شرکت برای انجام سئو سایت

- سئو جادو نیست، بنابراین از کسانی که در مورد آن به شکل انتزاعی صحبت می کنند، باید دوری کرد.

سئو یا روند بهینه سازی وب سایت برای حفظ ترافیک در سایت، کمی مشکل است که البته اکثر مواقع نیز به درستی درک نمی‌شود. افرادی که سئوی سایت را تنظیم می‌کنند، معمولا کسانی هستند که بینش خاصی نسبت به الگوریتم‌های گوگل دارند یا اکثر زمان خود را در معرض سئو قرار دارند، اما این افراد معمولا حقیقت را نمی‌گویند.

در واقع بهبود سئو در سایت مستلزم چند مسئله است، از جمله درک عمیق چگونگی کار موتورهای جستجو، توجه به جزئیات و تغییرات ثابت و دائمی چرا که الگوریتم‌های گوگل تقریبا هر هفته تغییر می‌کنند.

علاوه بر این میانبرهایی مانند خرید لینک، استفاده از کلمات کلیدی و کلوکینگ cloaking (ارائه اطلاعاتی به کاربر که با آنچه به موتورهای جستجو ارائه می‌شود متفاوت است) وجود دارد که می‌توانند موتورهای جستجو را به سمت وب سایت بکشانند. این تکنیک‌ها سئو کلاه سیاه Black Hat SEO نامیده می‌شوند، زیرا قوانین موتورهای جستجو را نقض می‌کنند. زمانی که ربات‌های گوگل متوجه شوند که در حال استفاده از این تکنیک‌ها هستند، رتبه سایت را خراب می‌کنند که این مسئله روی ترافیک سایت تاثیر خواهد گذاشت.

متخصصینی در سئو هستند که ادعا می‌کنند دارای دانش خاصی هستند و می‌توانند از تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه استفاده کنند و برای آن هزینه زیادی دریافت می‌کنند. در حالی‌که این ادعا کاملا اشتباه است.

- اهداف را باید مشخص کرد و شرکتی را پیدا کرد که می‌تواند تمام اهداف را برآورده کند.

اگر اهداف مشخص نیست، از شرکت‌های سئو برای افزایش ترافیک سایت خود کمک نخواهید. برای مبتدی‌ها انواع مختلفی از ترافیک ارگانیک وجود دارد (ترافیک ارگانیک به هر نوع بازدید و ترافیک که بدون تبلیغ وارد سایت می‌شوند، گفته می‌شود)، به این معنی که افزایش ترافیک به طور خودکار به افزایش درآمد منتهی نمی‌شود.

برای جلوگیری از هر نوع ابهام، تیم‌ها باید به طور دقیق مشخص کنند که با بهبود سئو چه انتظاری دارند و چه می خواهند. آیا از طریق رتبه‌بندی برخی کلمات کلیدی به دنبال فروش محصول هستند؟ آیا می‌خواهند میزان بازگشت بازدیدکنندگان bounce rate را در سایت خود کاهش دهند یا تمایل دارند میزان تغییر را افزایش دهند؟ به دنبال افزایش درآمد از طریق آگهی هستند یا ترجیح می‌دهند بازدیدکنندگانی داشته باشند که زمان زیادی را در سایت سپری می‌کنند؟ به هرحال در مورد هدف خود باید مطمئن شد و شرکتی را انتخاب کرد که می‌تواند تمام این اهداف را تحقق بخشد.

مهم نیست چه شرکتی انتخاب می‌شود، مهم این است که در مورد نتایج آن شرکت و خدمات ارائه شده توسط آنها مطمئن شد.

- تنها به سرچ گوگل برای انتخاب شرکت سئو نباید اکتفا کرد، بهتر است با مشتریان هر شرکت مشورت کرد.

باید در نظر داشت که بهترین متخصصان سئو آنقدر پر مشغله هستند که نمی‌توانند وقت زیادی را صرف بهبود وضعیت سایت خود کنند. بهترین شرکت‌ها معمولا مشتری‌هایی دارند که مدت‌هاست با آن شرکت کار می‌کنند. تنها شرکت‌هایی که نیاز به مشتریان جدید دارند سعی می‌کنند رتبه خود را در گوگل بهبود بخشند.

به علاوه این که شرکت‌های خارج شده از لیست گوگل شرکت‌های خوبی نیستند، فرض اشتباهی است. شرکت‌هایی که در لیست گوگل بیشتر مشاهده می‌شوند وقت زیادی را صرف تبلیغ و بهبود رتبه سایت خود می‌کنند، در حالی‌که شرکت‌های خوب در سئو به اندازه کافی در تجارت خود فعال و موفق هستند.

بنابراین بهترین روش برای یافت شرکت واجد شرایط برای سئو همان روش‌های قدیمی است، یعنی تبلیغات کلامی. توصیه می‌شود به جای جستجو در گوگل از مردم و مشتریان پرس‌وجو کنند، البته صحبت با رقیبان شرکت‌های سئو نیز نتیجه‌ای نخواهد داشت.

- شرکت سئو را متناسب با معیارهای خود انتخاب کنند

زمانی که اهداف مشخص شد و قرار شد بین چند شرکت یکی را انتخاب کنید،گزینه‌های انتخابی خود را محدود کنید، زمان آن رسیده که باید مطمئن شوید شرکت انتخابی قرار است با یک روش کاملا واضح کار خود را پیش ببرد. به عبارت دیگر هدف نهایی رتبه بندی کلمات کلیدی چیست؟

قبل از انتخاب شرکت سئو بسیار مهم است که با مشاور خود در مورد شاخص کلیدی عملکرد Key Performance Indicator یا KPI به توافق رسید. شاخص کلیدی عملکرد معیارهایی هستند که تقریبا در هر جنبه از تجارت استفاده می‌شوند و می‌توانند میزبان عوامل مختلف در سئو باشند. به عنوان مثال یک شرکت با یک محصول جدید نسبت به یک شرکت قدیمی که مشتریان خود را دارد، اهداف متفاوتی خواهد داشت.

اما شاخص کلیدی عملکرد فراتر از این مسئله است. به عبارت دیگر به داده‌های زیادی دسترسی دارند که ممکن است در بین این داده گم شوند یا ممکن است شاخص کلیدی عملکرد اشتباه را دنبال کنند. در واقع شرکت سئو انتخاب شده باید معیارهای مهم در کسب و کار را درک کند و بتواند این اطلاعات را به مسائلی قابل هضم تبدیل کند. در ادامه به چند مورد مهم در مورد KPI اشاره می‌شود:

ارگانیک سشن یا بازدید ارگانیک Organic sessions: چه تعداد کاربر از طریق موتورهای جستجو یا organic search وارد وب سایت می‌شوند؟ این مسئله یکی از مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد یا KPI در سئو محسوب می‌شود. علاوه بر این می‌توان فاکتورهای دیگری را نیز مد نظر گرفت، مانند متوسط تعداد بازدیدها، مدت زمان هر بازدید، تعداد بازدیدکنندگان مجزا و میزان بازگشت کاربران.

نرخ تبدیل Conversion rate: چند درصد از کاربران محصولات را می‌خرند، در خبرنامه ثبت نام می‌کنند یا با محتوا ارتباط برقرار می‌کنند؟

رتبه بندی کلمات کلیدی: کدام کلمات کلیدی را رتبه بندی می‌کنید و اینکه از زمانی که کار خود را با شرکت سئوی مد نظر خود شروع کرده‌اید، رتبه کلمات کلیدی بهبود پیدا کرده یا خیر؟

اشتباهات گوگل کراول Google crawling: گوگل کراول فرایندی است که از طریق آن ربات‌های گوگل محتوای وب سایت را ایندکس می‌کنند. اگر گوگل برای خواندن وب سایت دچار چالش شود، نمی‌تواند آن را در جستجوها نمایش دهد که این مسئله نیز روی ترافیک ارگانیک سایت تاثیر می‌گذارد.

زمان بارگذاری صفحه Page load time: مدت زمان بارگذاری صفحه بر روی میزان کاربرانی که از سایت می‌روند، تاثیر مستقیم می‌گذارد. به گفته گوگل میزان بازگشت کاربران یا bounce rate به معنای سرعت ترک کردن سایت توسط کاربران است، که اگر سرعت سایت از یک ثانیه به پنج ثانیه افزایش پیدا کند، میزان بازگشت کاربران تا 90 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

- شرکت سئو باید ارتباط موثر با مشتری داشته باشد

اگرچه لازم است که هم به ابزارهای اندازه‌گیری شاخص کلیدی عملکرد مانند SEMRush، کنسول جستجوی گوگل Google Search Console و گوگل آنالیتیک Google Analytics دسترسی وجود داشته باشد، اما به احتمال زیاد خیلی‌ها وقت زیادی برای تجزیه و تحلیل تمام این داده‌ها ندارند. بنابراین به یک تیم متخصص در زمینه سئو نیاز است که از طریق برقراری ارتباط موثر در این زمینه کمک کند.

باید به یاد داشت که سئو یک فرایند است، بنابراین می‌توان سال‌ها با یک شرکت سئو کار کرد. حتی اگر برنامه این است که به طور موقت با یک شرکت کار شود، رسیدن به اهداف ترافیکی وب سایت نیاز به زمان، صبر و برقراری ارتباط سازنده با شرکت مورد نظر دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جوان سئو

جوان سئو بروزترین و معتبرترین مرکز آموزش و مشاروه سئو و بهینه سازی سایت با جدید ترین روش های روز

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی