اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980121359588217

آشنایی با انواع لایت باکس‌ها

کد: 13980121359588217

http://bit.ly/2IphMdO

، تهران , (اخبار رسمی): خانه طراحان سام به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تابلو لایت باکس، اکنون لایت باکس‌های فریم لس آلومینیومی را در انواع مختلفی ارائه می‌دهد.

انواع لایت باکس ها
چاپ لایت باکس در خانه طراحان سام

تابلو‎ لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت هستند، همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود. 

لایت باکس دیواری

ضخامت قاب این لایت باکس‌ها 4.5 و 7.5 سانتی‌متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می‌گیرد و به همین دلیل از قیمت ‌تری نسبت به نوع نور کف برخوردار است. 
 لایت باکس دیواری را به راحتی می‌توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن به دیوار نصب کرد.

لایت باکس آویز

ضخامت قاب این لایت باکس‌ها 4.5 و 7.5 سانتی‌متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می‌گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.  لایت باکس آویز را به راحتی می‌توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد.

لایت باکس ایستاده

ضخامت قاب این لایت باکس‌ها 4.5 و 7.5 سانتی‌متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می‌گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.  لایت باکس ایستاده را به راحتی می‌توان با پایه های جانبی و یا تحتانی تعبیه شده در آن روی هر سطحی قرار داد.

لایت باکس دوطرفه آویز 7.5 سانت

ضخامت قاب این لایت باکس‌ها 7.5سانتی‌متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می‌گیرد . این مدل لایت باکس‌ها دوطرفه هستند و به راحتی می‌توان دو طرح متفاوت را در فضاهایی که دید دوطرفه دارند روی آن ها نصب کرد. 

لایت باکس‌های دو طرفه در انواع ایستاده، آویز و دیواری در خانه طراحان سام عرضه می‌شوند.

لایت باکس دوطرفه ایستاده 7.5 سانت

ضخامت قاب این لایت باکس‌ها 7.5سانتی‌متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می‌گیرد . این مدل لایت باکس‌ها دوطرفه هستند و به راحتی می‌توان دو طرح متفاوت را در فضاهایی که دید دوطرفه دارند روی آن‌ها نصب کرد. 
 
لایت باکس‌های دو طرفه در انواع ایستاده، آویز و دیواری در خانه طراحان عرضه می‌شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت خانه طراحان سام مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه طراحان سام

خانه طراحان سام با مهجرترین دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ بنر در کشور آماده ارائه خدمات رسانی در زمینه چاپ دیجیتال استیکر,چاپ روی شیشه,چاپ دیجیتال کارت ویزیت,چاپ دیجیتال روی پارچه,چاپ دیجیتال تراکت,چاپ بنر,چاپ کاتالوگ,برش لیزر,چاپ دیجیتال کاغذ دیواری و سازه های نمایشگاهی می باشد. راه های ارتباطی با خانه طراحان سام : Telegram : http://telegram.me/samdhprintt تلفن تماس : 02187700017

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی