اطلاعات تماس
  • 091597*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801223598911391

چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی گرفت؟

کد: 139801223598911391

http://bit.ly/2IvdDFq

، (اخبار رسمی): درگاه پرداخت واسط اینترنتی سایت‌هایی هستند که با گرفتن مجوز از شرکت‌های PSP درگاه پرداخت اینترنتی به کسب‌وکارهای آنلاین ارائه می‌دهند. با استفاده از سایت‌هایی که درگاه پرداخت اینترنتی واسط ارائه می‌کنند دیگر نیازی نیست برای راه‌اندازی درگاه پرداخت آنلاین کسب‌وکار به بانک مراجعه شود.

چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی گرفت؟
چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی گرفت؟

دیگر نیازی نیست مجوز خاصی داشت! به راحتی در کمتر از چند ساعت می‌توان برای کسب‌وکار اینترنتی خود درگاه پرداخت اینترنتی راه‌اندازی کرد.

حتی اگر کسب و کاری سایت هم نداشته باشد و به عنوان کسب و کاری که به عنوان مثال محصولی را در تلگرام می‌خواهد به فروش برساند می‌تواند از درگاه‌های پرداخت واسط استفاده کند. به راحتی و فقط با چند کلیک ساده این کار امکان‌پذیر است.

چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی گرفت؟

گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک برای کسانی آسان است که به کاغذ بازی عادت دارند. در واقع گرفتن درگاه پرداخت مستقیما از بانک مشکلات خودش را دارد. مثلا حتما باید سایتی داشت که دارای محتوای با کیفیت باشد و دارای نماد اعتماد که معلوم شود سایت معتبر است!

داشتن نماد الکترونیکی (اینماد) درست است که سخت نیست اما پروسه خیلی زمان‌بری دارد و مدتی طول می‌کشد تا بعد از بررسی‌های لازم به سایت مورد نظر اعطا شود.

از طرفی خیلی‌ها سایت ندارند! تکلیف کسانی که سایت ندارند چیست؟ وقتی سایتی نباشد ای نمادی هم در کار نیست. پس کلا قضیه منتفی است. بله کسانی که سایتی ندارند به هیچ وجه نمی‌توانند مستقیما از بانک درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنند. بسیاری از اشخاص، کسب و کارهای میلیونی در شبکه‌های اجتماعی دارند بدون آنکه سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشند. پس این اشخاص برای سهولت مشتریان خود در پرداخت وجه چه باید بکنند؟

سایت‌های درگاه پرداخت واسط دقیقا به کسانی سرویس ارائه می‌دهند که نه حوصله و وقت رفتن به بانک را دارند نه اینکه صاحب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند!

با استفاده از درگاه‌های پرداخت واسط اینترنتی به راحتی در کمتر از چند ساعت می‌توان درگاه پرداخت آنلاین شخصی خود را راه‌اندازی کرد. اگر هم کسب و کاری سایت نداشته باشد  به راحتی می‌تواند صفحه شخصی برای پرداخت‌های خود داشته باشد.

از همه مهمتر زمانی که از سایت‌های واسط، درگاه پرداخت اینترنتی ‌گرفته می‌شود در واقع فقط درگاه پرداخت گرفته نشده است بلکه امکانات زیادی دریافت می‌شود که نسبت به درگاه پرداختی که مستقیما از بانک گرفته می‌شود خیلی فراتر است.

سایت‌های درگاه پرداخت واسط اینترنتی چه ویژگی‌هایی دارند؟

1. فعال‌سازی در کمتر از چند ساعت

یکی از ویژگی‌هایی که سایت‌های درگاه پرداخت واسط باید داشته باشند فعال‌سازی سریع است. بسیاری از سایت‌های ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی در کمتر از چند ساعت حساب کاربری شخص مورد نظر را با احراز کردن هویت آن بررسی و فعال‌سازی می‌کنند.

یعنی می‌توان به جای اینکه به بانک مراجعه کرد و چندین روز وقت خود را برای گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی هدر داد در کمتر از چند ساعت درگاه پرداخت آنلاین سایت را توسط سایت‌های مذکور راه‌اندازی کرد.

2. عدم نیاز به مجوز کسب و کار

یکی از ویژگی‌های خوب درگاه‌های پرداخت واسط این است که برای ارائه خدمات خود به هیچ وجه از کسب و کارها و اشخاص مجوز فعالیت طلب نمی‌کنند. این در صورتی است که برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی از بانک‌ها حتما باید سایت، ای نماد داشت.

3. تسویه حساب روزانه

یکی از دیگر ویژگی‌هایی که درگاه‌های واسط پرداخت باید داشته باشند تسویه حساب روزانه در چندین نوبت است. بسیاری از ارائه‌دهندگان همین‌طور هستند. سریع بودن تسویه حساب هم ملاک است. معمولا به دو شکل تسویه‌ها انجام می‌شوند.

4. ارائه صفحه شخصی پرداخت

صفحه شخصی پرداخت که دقیقا به نام باشد هم جزء خدمات جالب سایت‌های درگاه پرداخت واسط است. معمولا اکثر درگاه‌های پرداخت واسط اینترنتی صفحه شخصی به نام کسب‌وکار و به صورت آماده ارائه می‌دهند که خود شخص هم می‌تواند آن را ویرایش کند. مثلا رنگ‌بندی صفحه خود را عوض یا فیلدهای ضروری پرداخت را کم یا زیاد کرد.

5. ارائه لینک پرداخت

یکی از ویژگی‌های خوبی که سایت‌های درگاه پرداخت واسط اینترنتی ارائه می‌دهند و کار را برای هر کسی آسان کرده‌اند ارائه لینک پرداخت است. با این ویژگی هر کسی که حتی سایتی هم نداشته باشد و مثلا از طریق شبکه‌های اجتماعی قصد کسب درآمد را داشته باشد می‌تواند کار را برای مشتریان خود آسان کند و با ارائه لینک پرداخت به صورت آنلاین مبلغ مورد نظر را از مشتری دریافت کند.

6. نصب آسان درگاه پرداخت اینترنتی

یکی از بهترین مزیت‌های سایت‌های درگاه پرداخت واسط اینترنتی این است که هر کسی به راحتی می‌تواند برای کسب‌وکار اینترنتی خود درگاه پرداخت آنلاین بسازد. با پلاگین‌ها و افزونه‌هایی که سایت‌های درگاه پرداخت اینترنتی برای هر نوع سیستمی ارائه داده‌اند به راحتی هر کسی حتی بدون داشتن دانش برنامه نویسی می‌تواند روی سایت خود درگاه پرداخت آنلاین نصب کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئو گاید

آموزش سئو

اطلاعات تماس
  • 091597*****
[نمایش اطلاعات]