اطلاعات تماس
  • 091597*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802023619811391

منابع مفید ایده‌یابی تولید محتوا

کد: 139802023619811391

http://bit.ly/2GzlQqP

، (اخبار رسمی): قطعا برای خیلی‌ها بارها پیش آمده که قصد تولید محتوا و نوشتن یک مقاله را داشته‌اند ولی تحت هر شرایطی مغزشان یاری نکرده است. در این مقاله ابزارها و وب سایت‎هایی معرفی می‌شود تا با مراجعه به آن‌ها ایده‌های زیادی برای تولید محتوا به ذهن برسد.

منابع مفید ایده یابی تولید محتوا
منابع مفید ایده‌یابی تولید محتوا

منابع ایده‌یابی تولید محتوا

1. از سایت اخبار رسمی کمک بگیرید

در سایت اخبار رسمی می‌توان مقالات و اخبار مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کرد. وب سایت‌های زیادی روزانه در اخبار رسمی مطالب‌شان را منتشر می‌کنند. این بهترین فرصت است که از طریق سایت اخبار رسمی به ایده‌ها و عناوین جذابی برای تولید محتوا دست پیدا کرد.

2. به پادکست‌های شنوتو گوش کنید

در سایت شنوتو که یک منبع خوب برای اشتراک فایل‌های صوتی و پادکست‌ها است هم می‌توان به ایده‌های خوبی برای تولید محتوا دست پیدا کرد. کافی است وارد سایت شنوتو شده و از دسته‌بندی وسط صفحه حوزه کاری خود را انتخاب کرد. 

3. از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید

از گوگل آنالیتیکس هم می‌توان برای یافتن ایده‌های تولید محتوا استفاده کرد. کافی است به تب رفتار یا Behavior مراجعه کرد. محدوده زمانی حدود 3 ماه گذشته را انتخاب کرد. سپس لیستی از محبوب‌ترین مقالات سایت که پربازدید بوده است را مشاهده کرد. بهتر است موضوعی را انتخاب کرد که قبل‌تر در آن ترافیک خوبی را گرفته است.

4. وب سایت‌های رقبا را بررسی کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای پیدا کردن ایده‌های تولید محتوا این است که مدام به وب سایت‌های رقبا سری زد. بهتر است به مقالات پر بازدید آن‌ها سری زد. همچنین می‌توان از تعداد به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی میزان محبوبیت آن‌ها را تشخیص داد.

5.از گوگل کیورد پلنر استفاده کنید

از طریق گوگل کیورد پلنر هم می‌توان به ایده‌های خوبی در تولید محتوا رسید. کافی است کلماتی که مرتبط به کسب و کار هستند را در کیورد پلنر جست‌وجو کرد. کلمات و عبارات مشابه زیادی به نمایش در می‌آید که می‌توان در این موضوعات نیز تولید محتوا داشت.

مزیتی که کیورد پلنر دارد نمایش تعداد جست‌وجوی ماهانه است که شخص را در نوشتن مقالاتی که ترافیک بالایی داشته باشد کمک می‌کند.

6. مستقیما از کاربران بپرسید

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان ایده‌های تولید محتوای نابی به دست آورد سوال پرسیدن از کاربران سایت است. باید مستقیما از آن‌ها پرسید علاقه به یادگیری چه چیزی دارند؟ مشکل فعلی آنها چی است؟ دوست دارید در چه زمینه ای برای شما مقاله بنویسیم؟

این سوالات را باید مستقیما از آن‌ها پرسید. این بهترین راه برای پیدا کردن ایده‌های تولید محتوایی است که مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد. 

7. به اینباکس ایمیل سایت سری بزنید

گاهی وقت‌ها کاربران زیادی هستند که مشکل‌شان را در جواب به ایمیل‌های خبرنامه یا تبلیغاتی که برای آن‌ها ارسال می‌کنند مطرح می‌کنند. معمولا ایمیل‌هایی که ارسال می‌شود از طریق ایمیل [email protected] است و کاربران نمی‌دانند که این ایمیل را اصلا چک نمی‌‌کنند.

پس بهتر است هر چند وقت یک‌بار به اینباکس ایمیل‌هایی که با آن‌ها ایمیل‌های خبرنامه را ارسال می‌کنند سری بزنند. باید مطمئن بود سوالات و مشکلات زیادی مشاهده خواهد شد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند ایده‌ای برای تولید محتوا باشد.

اگر هر زمان ایده‌ای برای تولید محتوا به ذهن شخصی نرسد فقط کافی است از این روش‌ها برای باز کردن فکر استفاده کرد. فراموش نباید کرد که اطلاعات کافی در زمینه کاری خود دارند که فقط نمی‌دانند با چه عنوان یا موضوعی آن‌ها را ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئو گاید

آموزش سئو

اطلاعات تماس
  • 091597*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی