اطلاعات تماس
  • 091597*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802163659611391

پیج آتوریتی و دامین آتوریتی چیست؟

کد: 139802163659611391

http://bit.ly/2YapDRc

، (اخبار رسمی): در این مقاله در خصوص آتوریتی صحبت شده است، اینکه آتوریتی چیست؟ چطور می‌توان آتوریتی سایت را بالا برد و معیارهای مهم در تعیین نمره آتوریتی چیست؟

 پیج آتوریتی(PA) و دامین آتوریتی (DA) چیست؟
پیج آتوریتی و دامین آتوریتی چیست؟

پیج آتوریتی Page Authority چیست؟

پیج آتوریتی یک معیار برای سنجش رتبه سایت است که بسته به معیارهایی نمره‌ای از صفر تا صد برای صفحه افراد مشخص می‌کند. منظور از پیج آتوریتی این است که هر صفحه در اینترنت چقدر محبوبیت دارد؟ این محبوبیت اغلب از نظر محتوا، بازدید کاربران و تعداد انتشار صفحه مشخص می‌شود در ادامه بیشتر در خصوص معیارهای آتوریتی صحبت خواهد شد.

حائز اهمیت است که نمره آتوریتی صفحه اصلی فرد با دیگر صفحات متمایز است.

دامین آتوریتی چیست؟

دامین آتوریتی دقیقا همانند پیج آتوریتی است؛ با این تفاوت که فقط اعتبار دامنه را ملاک قرار می‌دهد. دامین آتوریتی نیز نمره‌ای از صفر تا صد را شامل می‌شود، اغلب دامین آتوریتی از پیج آتوریتی نمره بیشتری را دارد.

معیار آتوریتی توسط سایت MOZ.com معین می‌شود. معیار آتوریتی نشان دهنده این است که یک وب سایت با صفحه مورد نظر خود می‌تواند جایگاه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد. برای مثال فردی یک صفحه در خصوص دیجیتال مارکتینگ دارد و شخصی در جستجوی این کلمه در صفحه اول لینک هشتم است، اگر بخواهد به جایگاه بالاتری برسد باید آتوریتی صفحه خود را نسبت به ۷ لینک بالاتر بهتر کند.

آیا معنی آتوریتی اقتدار دامنه و اقتدار صفحه است یا منظور چیز دیگری است؟

اقتدار دامنه و صفحه ترجمه خود گوگل از آتوریتی است. اقتدار در اینجا به این معنا است که افراد از چه روش‌هایی روی سایت خود سئو انجام داده‌اند: سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه یا سئو کلاه خاکستری و ...

اینکه افراد از چه روشی برای سئو سایتشان استفاده می‌کنند بر روی نمره آتوریتی آن‌ها تاثیر‌گذار است. اگر روش سئو کلاه سفید انتخاب شود شاید زمان گرفتن نمره بهتر دیرتر شود اما این نمره پایدارتر خواهد بود و افراد را در طولانی مدت در جایگاه بسیار مناسبی قرار خواهد داد.

چطور می توان آتوریتی سایت را بالا برد؟ معیارهای مهم در تعیین نمره آتوریتی چیست؟

بک لینک به سایت: معیار بک لینک‌ها هم بر اساس تعداد صفحاتی است که به لینک داده شده، هم مربوط به تعداد دامنه هایی است که به افراد لینک داده‌اند. به طور کلی در بک لینک‌هایی که افراد می‌گیرند از نظر آتوریتی موارد زیر مهم هستند:

  • تعداد صفحاتی که از یک دامنه به آن‌ها لینک داده‌اند
  • تعداد دامنه‌هایی که به افراد لینک داده‌اند
  • فالو و یا نوفالو بودن لینک‌هایی که به سایت فرد داده می‌شود
  • آتوریتی صفحات و دامنه‌هایی که به افراد لینک داده‌اند (Moz Rank , Moz Trust)

Moz Rank و Moz Trust معیاری برای تشخیص کیفیت بک لینک‌های سایت هستند.

محتوای سایت: محتوا یکی از مهمترین عوامل در سئو سایت است. با محتوا می‌توان مخاطبین را به سایت خود جلب کرد و بازدید سایت خود را افزایش داد. حال اگر کیفیت محتوا مناسب باشد کاربران زمان بیشتری را در سایت می‌گذرانند و این عامل (مدت زمانی که یک کاربر در سایت می گذراند) یکی از مهم‌ترین فاکتورهای سئو و آتوریتی است.

سیگنال شبکه‌های اجتماعی: گوگل از میزان انتشار یک مطلب در شبکه‌های اجتماعی متوجه می‌شود که یک مطلب چقدر از نظر کاربران مفید است. این انتشار‌ها باعث می‌شود از نظر موتورهای جستجو مطلب مهم‌تر به نظر برسد. موز هم از همین سیگنال‌ها استفاده می‌کند تا آتوریتی یک صفحه را مشخص کند.

سئو سایت: اینکه سایت افراد چطور سئو شده باشد بر روی نمره آتوریتی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. پس افراد باید سعی کنند سایت خود را با روش سئو کلاه سفید بهینه سازی کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئو گاید

آموزش سئو

اطلاعات تماس
  • 091597*****
[نمایش اطلاعات]