اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801303615210571

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 ترم مهر و بهمن

کد: 139801303615210571

http://bit.ly/2IKH8mF

، تهران , (اخبار رسمی): ثبت نام بدون آزمون در چند ساله گذشته متقاضیان بسیاری دارد. مرکز مشاوره ایران تحصیل شرایطی را فراهم آورده که تمامی متقاضیان بتوانند از هر نقطه کشور با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد از قوانین و شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مطلع شوند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 ترم مهر و بهمن
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98-99 ترم مهر و بهمن

مرکز مشاوره ایران تحصیل شرایطی را فراهم آورده که متقاضیان با تماس با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد با شماره های 9099072952 و 9092305587 ( استان تهران) از شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مطلع گردند.

جدیدترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 98-99

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد برای سال 98-99 مطابق جدیدترین تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی دانشگاه آزاد اسلامی دستخوش تغییراتی قرار گرفت.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی مطابق تصمیمات جدید به صورت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود یعنی عامل مهم و حیاتی که تاثیر به سزایی در قبولی متقاضیان در دانشگاه آزاد خواهد داشت معدل کتبی و کل داوطلبان خواهد بود. البته مشاوره انتخاب رشته آزاد داوطلبان نیز در پذیرش آن‌ها دخیل خواهد بود به عنوان مثال ضریب تاثیر معدل داوطلبانی که در رشته‌های متجانس با مدرک پایه خود ثبت نام کنند بیشتر از داوطلبانی خواهد بود که در رشته‌های نامتجانس با مدرک پایه خود باشد.

ثبت نام بدون آزمون در چندساله گذشته متقاضیان بسیاری را داشته عده‌ای از این متقاضیان به علت کار و مشغله زندگی مدتی از تحصیل و دانشگاه دور بوده‌اند و از شرایط جدید پذیرش دانشگاه‌ها، تفاوت مدرک پاره وقت و تمام وقت، تفاوت دوره‌های روزانه و شبانه، شهریه رشته‌های بدون کنکور، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه و… آشنایی کافی را ندارند. لذا مرکز مشاوره ایران تحصیل شرایطی را فراهم آورده که تمامی متقاضیان بتوانند از هر نقطه کشور با مرکز ثبت نام دانشگاه آزاد با شماره‌های9099072952 و 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرند و از تمامی قوانین و شرایط پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مطلع شوند.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در تمامی زیر گروه‌های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان در تمامی رشته‌ها انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام بدون آزمون در واحدهای دانشگاه آزاد پس از مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به سامان ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن 98-99 به آدرس اینترنتی azmoon.org وارد شوند.

 ضمنا لازم به ذکر است با توجه به تصمیمات جدید شورای عالی دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور رشته شیمی دارویی که تا سال گذشته جزو رشته‌‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد به حساب می‌آمد انجام نخواهد گرفت و این رشته از دفترچه حذف شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش