اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980202362146450

سیستم لجستیک مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه

کد: 13980202362146450

http://bit.ly/2IKmBia

، تهران , (اخبار رسمی): نرم‌افزارهای حوزه لجستیک «دیدگاه»، با استفاده از نرم‌افزارهای وب و موبایل امکاناتی برای مدیریت فرآیندهای مدیریت کالا و خدمات در سیستم‌های انبار و اموال در سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می‌کند.

سیستم لجستیک مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه
نرم افزارهای لجستیک دیدگاه

در نرم افزارهای لجستیک دیدگاه، امکاناتی برای سازمان‌های پروژه‌ محور وجود دارد. در این سازمان‌ها مدیریت فرآیند‌های ورود و خروج کالا از انبار و فرآیند مالی مرتبط با آن‌ها روی هر پروژه‌ اهمیت زیادی دارد

مدیریت متمرکز و آنلاین دارایی‌های سازمان باتوجه به تاثیر مستقیم بر بهره‌وری و درآمد سازما‌ن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همین امر لزوم استفاده از نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه در حوزه لجستیک را برجسته‌تر می‌کند.

اداره کارآمد انواع انبارها با پراکندگی جغرافیایی، کنترل دقیق ورود و خروج کالاها، پیگیری و رهگیری موجودی کالا و وضعیت اموال و دارائی‌های ثابت، نیازمند ابزار راهبردی و سیستم‌های کارآمد و متناسب با فناوری روز هستند.

نرم‌افزارهای حوزه لجستیک «دیدگاه»، با استفاده از نرم‌افزارهای وب و موبایل امکاناتی برای مدیریت فرآیندهای مدیریت کالا و خدمات در سیستم‌های انبار و اموال در سازمان‌ها و شرکت‌ها فراهم می‌کند. این مجموعه نر‌م‌افزار امکان کاربری مستقل در انبارهای غیرمتمرکز را فراهم می‌کند و در کنار استقلال عملیاتی، امکان مدیریت مرکزی و دریافت گزارشات و اطلاعات تجمیعی مورد نیاز در هر لحظه میسر خواهد بود.

مدیریت انبار و  اموال مطابق با فناوری نوین تردد کالا

هسته اصلی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در حوزه لجستیک نرم‌افزارهایی برای مدیریت فرآیندهای مدیریت انبار و مدیریت اموال را تشکیل می‌دهند.  فرآیندهای مرتبط دیگر مانند خرید و تدارکات و املاک و مستغلات نیز در روند توسعه این مجموعه تولید شده‌اند و گسترش یافته‌اند.

نرم‌افزارهای حوزه لجستیک «دیدگاه» مدیریت کارآمد موجودی کالا در انبارها و ارتباط خودکار با فرآیند تدارکات و سفارش کالا را تسهیل می‌‌کند و از آنجا که سطح موجودی انبار و ذخیره ایمنی در نقطه بهینه و مطلوب در نظر گرفته می‌شود، کاهش هزینه‌ها موجب سودآوری سازمان می‌شود.

فناوری شناسایی کالا، کنترل نقل و انتقال و قابلیت برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با درگاه‌‌های مختلف به عنوان مثال بارکدخوان و فناوری RFID ،امکان مدیریت دقیق تردد کالا در حجم گسترده تراکنش را میسر می‌کند و امکان دریافت گزارشات بر خط را فراهم می‌سازد.

توسعه سیستم لجستیک پروژه محور

در روند توسعه نرم افزارهای لجستیک دیدگاه، امکاناتی برای استفاده سازمان‌هایی که پروژه‌ محور هستند، در نظر گرفته شده است. در این سازمان‌ها امکان مدیریت و محاسبه فرآیند‌های مرتبط با ورود و خروج کالا از انبار و فرآیند مالی مرتبط با آن‌ها، به صورت تفکیک شده روی هر پروژه‌ اهمیت زیادی دارد، چون امکان محاسبه هزینه‌های هر پروژه‌ را به صورت مستقل فراهم می‌کند.

لجستیک پروژه محور به این سازمان‌ها کمک می‌کند که صدور اسناد حواله، رسید و حتی تحویل مال به افراد سازمان، قابل گزارش‌گیری و قابل محاسبه و مدیریت کردن باشد و به ازای هر پروژه و به ازای تمام پروژه‌هایی که در سازمان تعریف می‌شود، گزارشات جداگانه تهیه شود.

به این ترتیب که مدیر یک پروژه می تواند حتی هزینه استهلاک اموالی که در پروژه‌ او در حال استفاده است را محاسبه کند. این قابلیت با ارزش به مدیران پروژه در ارائه گزارشات هزینه‌ای دقیق‌تر در سازمان‌های پروژه محور کمک شایانی می‌کند.

ارتباط سیستم لجستیک با نرم افزارهای حوزه مالی دیدگاه نیز برقرار شده است و پروژه محور بودن حوزه لجستیک دیدگاه به این معنی است که مدیریت تمام موجودیت‌هایی که در این حوزه نرم‌افزاری قرار دارند مانند انبار، اموال و خرید و تدارکات امکان‌پذیر شده است.

مدیریت فرآیند محور کالا و خدمات

هم اکنون حجم بالایی از امکانات و قابلیت‌های جدید به مجموعه نرم‌افزارهای لجستیک اضافه شده است. برخی از این موارد بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و روند تدوین شده توسعه‌ی محصولات دیدگاه انجام شده است. امکان تامین اعتبار خرید و ثبت اسناد مالی از جمله این امکانات است. این امکان از نیازمندی‌های مهم هر سازمان برای اجرای فرآیند خرید کالا یا خدمات‌ است و با ارتباطی که با نرم‌افزار بودجه و اعتبارات ایجاد شده هم‌اکنون به راحتی قابل استفاده است.

فرآیند‌محور کردن مدیریت کالا خدمات و دارایی‌ها از جمله اصولی است که معمولا در سازمان‌ها مغفول واقع می‌‌شوند. در محصولات دیدگاه تلاش شده است تا برای ترغیب سازمان‌های بهره‌بردار اهمیت ویژه‌ای به پیاده‌سازی این اصل در حوزه لجستیک، مبذول شود. این توجه ویژه را می‌توان در جنس طراحی محصولات دیدگاه به خوبی مشاهده کرد.

مثلا در طراحی اپلیکیشن جمع‌دار یا انباردار که به تازگی رونمایی شده‌است؛ رویکردی فرآیند‌محور، تعبیه شده که در آن علاوه بر کیفیت و کارآمدی اپلیکیشن و خدمات‌دهی به سازمان‌های مشتری‌، به کارکرد تعاملی این برنامه‌ها و ایجاد یک خط مشخص فرآیند محور که از کارمند شروع و به کارمند ختم شود، نیز توجه شده است.

به این معنی که یک کارمند از هر بخش و واحدی در سازمان می‌تواند با استفاده از اپ انبار دیدگاه، لیست اموال و دارایی‌های در اختیار خود را ببیند، درخواست کالا بدهد و همچنین وضعیت درخواست کالاهایش را پیگیری کند‌؛ این درحالی است که همزمان مدیران مجموعه نیز بر روی همه این فرآیندها نگرش کنترلی دارند.

ارتباط سیستم‌ خرید و تدارکات دیدگاه با نرم‌افزار قراردادها

نرم‌افزارهای دیدگاه در حال حاضر در ۳ حالت یکپارچگی درون حوزه‌ای و ارتباط بین سیستم‌های انبار، خرید، اموال و املاک، محیط تعاملی با کاربران و همچنین محیط تعاملی‌ با سایر راهکارها به ویژه با نرم‌افزارهای حوزه مالی، رشد و توسعه چشمگیری داشته‌اند که مهمترین آنها بین سیستم‌های این حوزه و نرم‌افزارهای مالی رخ داده است.

محیط تعاملی‌ نرم‌افزارهای لجستیک دیدگاه با نرم‌افزارهای مالی، ارزش افزوده‌ زیادی برای کاربران به دنبال خواهد داشت که مهمترین آنها در حوزه بحث تامین اعتبار، صدور اسناد و ارتباط بین سیستم خرید و تدارکات با نرم‌افزار قراردادها در حوزه مالی بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]