اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980204362889725

تا پایان 2019، درخواست برای برنامه شهروندی مونته نگرو آغاز خواهد شد

کد: 13980204362889725

http://bit.ly/2IZIU3t

، تهران , (اخبار رسمی): دولت مونته نگرو در سوم ژانویه 2019 طرح تکمیلی برنامه سرمایه‌گذاری را به طور رسمی اعلام کرد.

تا پایان 2019، مرحله درخواست برای برنامه شهروندی مونته نگرو آغاز خواهد شد
شهروندی مونته نگرو

مرحله درخواست برای سرمایه گذاران احتمالا سه ماه چهارم سال 2019 میلادی آغاز خواهد شد. برنامه تا سال 2020 به طور کامل عملیاتی خواهد شد. برنامه شهروندی مونته نگرو در روزنامه رسمی مونته نگرو منتشر شده است.

برنامه شهروندی از طریق سرمایه گذاری مونته نگرو توسط دولت طراحی شده و همچنین توسط کمیسیون شهروندی دولت به طور کامل اداره می‌شود.

انتظار می‌رود که این برنامه شهروندی با افزایش سرمایه تا یک میلیارد یورو، توسعه اقتصادی مونته نگرو را با ایجاد صنعت توریست، کشاورزی و فرآوری و ایجاد شغل‌های جدید، سرعت بخشد.

دولت مونته نگرو در نشست کابینه‌اش که در 22 نوامبر 2018 برگزار شد، تصمیم گرفت تا شهروندی اقتصادی بپذیرد. الگوی این برنامه شامل کمک بلاعوض و  سرمایه گذاری است.

کمک هزینه به مبلغی که برای پیشبرد پروژه‌های در حال توسعه محلی اشاره دارد. کمک بلاعوض به مبلغ 100 هزار یورو به ازای درخواست متقاضی است.

سرمایه گذاری به مبلغ تعیین شده برای سرمایه گذاری در یکی از پروژه‌های در حال توسعه از فهرست تعیین شده توسط دولت اشاره دارد که باید توسط دولت در وزارتخانه پیشنهاد و تصویب شده باشد. مبالغ تعیین شده برای سرمایه گذاری به شرح ذیل است:

حداقل 450,000 یورو برای سرمایه‌گذاری در یکی از پروژه‌های در حال توسعه در پودگوریتسا پایتخت مونته نگرو یا منطقه ساحلی مونته نگرو

حداقل 250,000 یورو، به منظور سرمایه‌گذاری در یکی از پروژه‌های توسعه در منطقه شمالی یا مرکزی مونته نگرو، به غیر از پودگوریتسا.

تقاضاها  فقط توسط نمایندگان بین المللی ارسال می‌شود که دولت به زودی اعلام خواهد کرد.

در طول اجرای این برنامه، حداکثر تا 2 هزار  پذیرش شهروندی مونته نگرو براساس اجرای برنامه ویژه اعطا می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی