اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802103644211675

سامانه سجا چیست؟

کد: 139802103644211675

http://bit.ly/2IRYzT4

، تهران , (اخبار رسمی): بر خلاف گذشته که ثبت‌نام مدرسه شاهد در تمامی مقاطع در مدرسه و به صورت حضوری انجام می‌شد، دو سالی است که پیش ثبت نام مدارس ایثارگران، فرهنگیان، خانواده شهدا و حتی دانش آموزان سهمیه‌های عادی و ممتاز که به اصطلاح مدارس شاهد می‌گویند به دلیل (شفاف سازی و رعایت عدالت) تنها در سامانه سجا امکان‌پذیر است.

سامانه سجا چیست؟
سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98 سایت سجا شاهد

سامانه سجا به معنای سایت جامع امور شاهد و ایثارگران است که برخی آن را به اشتباه سامانه سجا و یا سامانه سجام می‌دانند. سامانه سجا تنها پایگاه اینترنتی است که فرزندان شاهد و ایثارگر می‌توانند تحصیل به صورت رایگان و با درجه علمی بالا و امکانات تفریحی داشته باشند. آدرس سجا saja.medu.ir است.

درخت دانش مجموعه‌ای است که مشاوره کاملی در خصوص ثبت نام در سامانه سجا ارائه می‌دهد. 

معرفی مدارس شاهد:

مدارسی با کیفیت بالای تحصیل و کمترین هزینه در خدمت تمامی دانش آموزان است، اولویت در مدرسه شاهد با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالاتری هستند، ثبت نام در مدارس شاهد در پایه شروع هر مقطع و میان دوره است به طوری که شامل پایه اول ابتدایی، پایه اول متوسطه یا هفتم، پایه دوم متوسطه یا دهم و میان دوره است.

در مدارس شاهد (سامانه سجا) فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان پنجاه درصد و بالاتر و پایین‌تر، نوه شهید، برادرزاده و خواهرزاده شهید و همچنین دانش آموزانی که حافظ  قرآن کریم و دارای رتبه‌های اول تا سوم مسابقات سالانه حفظ، مفاهیم و قرائت قرآن و نهج البلاغه در سطح منطقه، استان و کشور هستند یا فرزند کارمندان رسمی بنیاد شهید یا آموزش و پرورش شاغل یا بازنشسته در طرح شاهد و ایثارگر است می‌توانند ثبت نام کنند. 

علاقه‌مندان برای ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا 98 و دریافت مشاوره شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98، در بهترین مدارس با کمترین هزینه می‌توانند از طریق تلفن 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد با مشاوران تحصیلی درخت دانش ارتباط برقرار کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش