اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805163936011675

مشاوره انتخاب رشته ارزان

انتخاب رشته رایگان کنکور 98

کد: 139805163936011675

http://bit.ly/31yOpvX

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب رشته کنکور سراسری 98 یکی از مهمترین انتخاب‌های یک دانش آموز در دوره تحصیل است که توصیه می‌شود مورد توجه قرار گیرد.

انتخاب رشته رایگان کنکور 98
انتخاب رشته رایگان کنکور 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با سال‌های گذشته متفاوت و تراز نمره‌های نظام قدیم با نظام جدید بدلیل دشوار بودن آزمون نظام قدیم متفاوت خواهد بود. با توجه به درج کردن سهمیه‌ها که شامل سهمیه ایثارگران، سهمیه جانبازی، سهمیه مناطق، سهمیه مناطق سیل زده، سهمیه خانواده هیئت علمی و .... انتخاب رشته دشوارتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

مشاورین درخت دانش با کمترین هزینه و با توجه به توانایی‌های مالی افراد انتخاب رشته را به صورت حضوری و غیرحضوری انجام خواهند داد. بنابراین می‌توان از گزینه انتخاب رشته کنکور استفاده کرد.

انتخاب رشته رایگان کنکور 98 یکی از اولویت‌های مشاورین درخت دانش برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته است. انتخاب رشته در این روزها بازار داغ و گرمی را برای مشاورین به وجود آورده و تعداد زیادی از داوطلبان و متقاضیان متاسفانه فریب کلاهبرداران انتخاب رشته و مشاوران را خورده و هزینه‌های زیادی را بابت مشاوره و انتخاب رشته پرداخت می‌کنند.

انتخاب رشته همانند یکی از قطعات معما و پازل مهم کنکور سراسری است اما این انتخاب رشته زیر نظر کدام مشاوران باید انجام شود یکی از اولویت‌های انتخاب رشته است.

فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 1398

در هر انتخاب رشته باید به فاکتورهای علاقه، توانایی، بازارکار (براساس شغل‌های زود بازده، شغل‌های دیربازده)، دانشگاه و... دقت کرد.

فاکتورهای انتخاب رشته به صورت کلی شامل موارد ذکر شده است که در انتخاب رشته معمولا براساس تراز نمره و میانگین نمرات کسب شده در هر زیرگروه  برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته در نظر گرفته می‌شود.

مشاوره اتخاب رشته درخت دانش

درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام کنکور، اعلام نتایج کنکور، مصاحبه رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور سراسری 98، برنامه ریزی درسی کنکور، معرفی منابع کنکور سراسری همراه داوطلبان است.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با مشاورین درخت دانش در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش