اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804113818911675

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی 98

کد: 139804113818911675

http://bit.ly/2LLvsSk

، تهران , (اخبار رسمی): از بزرگ‌ترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده‌اند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانند و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 98 انجام دهند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی 98
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی شامل دو مقطع کاردانی و دو مقطع کارشناسی است که شرایط ورود به هرکدام از مقاطع با هم متفاوت است. در ادامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و  4 مقطع مورد بررسی قرار گرفته است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی پیوسته 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون کاردانی پیوسته سال 1398 برای داوطلبانی است  که تنها مدرک دیپلم دارند. هم دیپلم نظری و هم دیپلم فنی و مدرک بالاتری ندارند. این دسته از داوطلبان  لازم است رشته‌ای را انتخاب کنند که با رشته دیپلم خود متجانس باشد به استثنای چند رشته که اکیدا توصیه می‌شود برای اطلاع از رشته‌های جدید، بازار کار آنها، جدول تجانس با معدل ورودی لیست و آدرس دانشگاه‌ها با مشاوران ارتباط برقرار شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کاردانی ناپیوسته 98

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی مقطع و دوره کاردانی ناپیوسته در سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبانی واجد شرایطی است که دیپلم نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی و .. دارند و قصد ادامه تحصیل در دوره کاردانی دارند و یا رشته‌ی مورد علاقه آنها در دوره کاردانی ناپیوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال رشته دامپزشکی بدون کنکور فقط در دوره کاردانی ناپیوسته آزاد بر اساس سوابق تحصیلی 99-98 وجود دارد که آزمون ندارد و خیلی از داوطلبین این مقطع را به خاطر این رشته انتخاب کرده‌اند.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد مهر 98 اعلام شد

شرایط ثبت نام رشته‌های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 آزاد به این صورت است که حتما داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم هستند می‌توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را انتخاب کنند. در مورد تجانس رشته‌ها نیز بر اساس شرایط، دانشجو می‌تواند در هر رشته‌ای که علاقه دارد ادامه تحصیل دهد.

تمامی افرادی که مدرک کاردانی دانشگاه‌های معتبر دارند از جمله دانشگاه علمی کاربری و ... می‌توانند در این مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام به انتخاب رشته کنند. در صورت مرتبط نبودن رشته انتخابی با رشته دوره کاردانی دانشجو از 8 تا 18 واحد براساس رشته پیش نیاز باید بگذراند.

تفاوت اصلی کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد 99-98 مهر ماه

تنها تفاوت پذیرش بدون کنکور و با کنکور در نحوه‌ی پذیرش خواهد بود و تفاوتی میان این دو در مقدار شهریه و یا ارزش مدرک نهایی دریافتی وجود ندارد، فقط باید توجه داشت که داوطلبانی که بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند حق انتقالی و یا مهمان را در شهرهای دیگر ندارند و این موضوع اهمیت یک انتخاب رشته خوب و بی نقص را مشخص می‌کند. چرا که اگر داوطلبی به اشتباه انتخاب رشته کنند نمی‌توانند به شهر دیگری انتقالی بگیرد و دچار مشکلات زیادی می‌شود.

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بدون آزمون به چه معناست؟

بذیرش بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی یعنی اینکه معدل کتبی دیپلم تعین کننده رشته و دانشگاه داوطلب در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور است. حتی در بعضی از دانشگاه‌ها تنها داشتن مدرک دیپلم و یا پیش دانشگاهی با توجه به مقطع تحصیلی انتخابی کافی است و با هر معدلی می‌توان در آن‌ها پذیرفته شد.

مزایای سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98

از بزرگترین مزایای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 این است که داوطلبانی که به هر دلیلی برای ورود به دانشگاه در مهرماه 98 ثبت نام نکرده‌اند این فرصت را خواهند داشت که از دوستان خود جا نمانده و در کلاس حاضر شوند و دیگر لازم نیست یک سال منتظر بمانند تا دوباره در کنکور شرکت کنند.

همچنین داوطلبانی که از رشته خود راضی نیستند و یا در رشته‌ای قبول نشده‌اند شانس این را خواهند داشت که دوباره در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال دوم ثبت نام و قبول شوند، گرچه از نظر بسیاری از داوطلبان پرونده کنکور دیگر بسته شده است اما باید به داوطلبان شرکت در دانشگاه گفت که ورود به دانشگاه در سال تحصیلی 98-99 برای نیمه‌ی دوم یعنی از بهمن ماه در بسیاری از شعبات دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است.

نحوه ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 مهر ماه نیمسال اول

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مهر ماه 98 از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می‌شود. ابتدا باید از طریق سایت دانشگاه آزاد یک کارت اعتباری خریداری کرد. پس از خرید کارت اعتباری باید نام کاربری و کلمه عبور خودرا برای مراحل بعدی نزد خود نگه داشت.

سپس دوباره وارد سایت دانشگاه آزاد شد و با توجه به مقطع انتخابی خود وارد لینک ثبت نام شده و نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کرد و سپس اطلاعات فردی و سوابق تحصیلی خود را با دقت وارد کرد. پس از وارد کرد اطلاعات وارد پنل انتخاب رشته باشد شد که در آن می‌توان حداکثر 20 کد رشته محل را براساس اولویت‌های خود و محل واحد دانشگاهی انتخاب کرد.

امکان ویرایش اطلاعات در سیستم انتخاب رشته دانشگاه آزاد وجود ندارد پس با نهایت دقت انتخاب رشته نمایید.

قبل از انتخاب رشته دفترچه ثبت نام باید با دقت مطالعه و کد رشته محل‌های مورد نظر جدا شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به ادرس www.derakhte-danesh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش