اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805013881711675

انتخاب رشته کنکور 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چگونه است؟

کد: 139805013881711675

http://bit.ly/2SHR8QE

، تهران , (اخبار رسمی): بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 و سال‌های گذشته بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری 98 خود بلافاصله سراغ نرم افزار انتخاب رشته می‌روند و اولویت‌های خود را براساس اطلاعات نرم افزار انتخاب می‌کنند.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98
انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ تمامی رشته‌ها، گام اول (انتخاب رشته) می باشد که کلا هر کدام از رشته‌ها بر اساس هدف‌های دانش آموز به سه دسته تقسیم می‌شوند:

  1. انتخاب رشته با هدف استخدامی
  2. انتخاب رشته با هدف کارآفرینی
  3. انتخاب رشته با هدف مهاجرت

این بدان معناست که اول از هر چیز در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 داوطلب مشخص می‌کند که هدف از ادامه تحصیل و یا کسب در آمد (بازار کار) در رشته انتخابی در کدام زمینه باید باشد و اولویت بندی را چگونه و با کدام معیار انتخاب کند. همچنین باید دانست در قسمت رشته‌های کارآفرین اگر هدف بازار کار باشد می‌توان حتی رشته‌های پردرآمدتر از پزشکی انتخاب کرد.

آخرین رتبه قبولی پزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری سال گذشته

داشتن رتبه کشوری 6758 و رتبه منطقه دو 3321 در آخرین رتبه قبولی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می‌تواند باعث قبولی در رشته پزشکی دانشگاه همدان شود.

آخرین رتبه قبولی پیراپزشکی در انتخاب رشته کنکور سراسری پارسال

رشته قبولی داوطلب با رتبه زیر گروه یک 14000، رشته مامایی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است. از طریق مشاوره تخصصی انتخاب رشته می‌توان با هر رتبه‌ای شانسی برای قبولی داشت. 

نه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 و سال‌های گذشته بعد از دریافت نتایج کنکور سراسری 98 خود بلافاصله سراغ نرم افزار انتخاب رشته می‌روند و اولویت‌های خود را بر اساس اطلاعات نرم افزارانتخاب می‌کنند که بر اساس آمار سال گذشته داوطلبانی که انتخاب رشته و اولویت بندی رشته و دانشگاه خود را کامل بر اساس اطلاعات نرم افزار انجام داده‌اند در رشته هایی که انظار داشته‌اند مورد پذیرش قرار نگرفته‌اند.

تمامی نرم افزارهای انتخاب رشته کنکور سراسری اطلاعاتی بر اساس ظرفیت و رتبه‌های چندین سال گذشته دارند و هر سال نیز هم رتبه‌ها با هم فرق دارد و هم ظرفیت‌ها.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در مورد نتایج کنکور سراسری 98 به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به آدرس www.derakhte-danesh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش