اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804223844811675

دریافت مشاوره تحصیلی رایگان

کد: 139804223844811675

http://bit.ly/2lkDWo3

، تهران , (اخبار رسمی): داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته خود و یا سوالاتی در این زمینه با مشاورانی که خدمات آموزشی تلفنی رایگان ارائه می‌دهند در ارتباط باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید !!!
مشاوره تحصیلی رایگان

داوطلبان و متقاضیان از مقاطع ابتدایی در انتخاب مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و مدارس سجا تا مقاطع متوسطه اول و دوم، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم و معرفی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه‌ها و انتخاب رشته کنکور سراسری و مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین مشاوره رایگان خارج از کشور می‌توانند با مشاوران در ارتباط باشند.

چرا از مشاوره تحصیلی رایگان استفاده کرد؟

در تمامی کشورها برای رسیدن به آینده روشن و اکتسابی معمولا از مشاوران و خدمات و راهکارهای مشاوره‌ای آنها استفاده کرده و بهترین مسیرها را انتخاب می‌کنند. از سال 2013 به بعد اهمیت خدمات مشاوره تحصیلی در کشور ایران به طور چشمگیری روند رو به افزایش داشت و این باعث خوشحالی برای کسب موفقیت‌های بیشتر شد.

مشاوره تحصیلی تلفنی یکی از مشاوره‌هایی است که به نسبت بیشتر از مابقی موضوعات، مشاوره‌ را به خود اختصاص داده است.

مزایای مشاوره تحصیلی رایگان (تلفنی) 

دانش آموزان بسیاری از مناطق در ایران به خاطر دوری از محیط شهری نیاز به پیمودن مسافت زیاد و متحمل شدن هزینه زیاد و مشکلاتی از این قبیل بهتر است با گرفتن یک شماره با مشاوران مجرب و متخصص با اطمینان کامل و بدون هزینه به صورت تلفنی در ارتباط باشند، مشاوره گرفته و مشکلات و ابهامات تحصیلی خود را رفع کنند.

در گذشته به دلیل نبودن شماره‌های دیجیتالی 909 مشاوره تحصیلی رایگان داوطلبان مستعد کنکوری زیادی با وجود رتبه و تراز بسیار عالی ناگزیر انتخاب رشته خود را با مشورت افراد غیر متخصص انجام داده و رشته و دانشگاهی که شایسته رتبه و تراز کسب شده داوطلب بوده، به دست نمی‌آوردند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به ادرس www.derakhte-danesh.com مراجعه و مشکلات و ابهامات تحصیلی خود را رفع کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش