اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805083900811675

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته‌های انسانی در کنکور 98

کد: 139805083900811675

http://bit.ly/2SNRyVC

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه چند مورد از قبولی‌های سال‌های گذشته انتخاب رشته کنکور انسانی 98 در دانشگاه‌های سطح بالای کشور بررسی شده است.

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته های انسانی در کنکور 98
انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98

چند مورد از قبولی‌های سال‌های گذشته انتخاب رشته کنکور انسانی 98 در دانشگاه‌های سطح بالای کشور به شرح زیر است:

حقوق اصفهان، روزانه منطقه 1 رتبه در سهمیه 354، حقوق اصفهان، روزانه منطقه 2 رتبه در سهمیه 273، کنکور انسانسی 98، حقوق اصفهان، روزانه منطقه 3 رتبه در سهمیه 514، انسانی حسابداری قزوین روزانه منطقه 1 رتبه در سهمیه 1590، حسابداری قزوین روزانه منطقه2 رتبه در سهمیه 2082، حسابداری قزوین روزانه منطقه3 رتبه در سهمیه 2093، مدیریت شیراز روزانه منطقه 1 رتبه در سهمیه 2201، مدیریت شیراز روزانه منطقه 2 رتبه در سهمیه 4224، مدیریت شیراز روزانه منطقه 3 رتبه در سهمیه 5135، روانشناسی شهید مدنی تبریز روزانه منطقه 1 رتبه در سهمیه 2168، روانشناسی شهید مدنی تبریز روزانه منطقه 2 رتبه در سهمیه 2220، اخرین رتبه قبولی کنکور انسانی رشته روانشناسی شهید مدنی تبریز روزانه منطقه 3 رتبه در سهمیه 1055

رشته‌های پرطرفدار گروه علوم انسانی کنکور 98

رشته‌های انتخاب رشته انسانی 98 از رشته‌هایی هستند که همانگونه که به صورت مستقیم با جوامع مدنی و علوم انسانی و جنبه‌های شخصیتی و فلسفی در ارتباط هستند و همین باعث اهمیت این رشته‌ها در سطح جامعه می‌شود.

از پرطرفدارترین رشته‌های کنکور علوم انسانی 98 می‌توان به رشته روانشناسی، مدیریت، حقوق و حسابداری، اقتصاد و .. اشاره کرد که بیشترین متقاضی را در گروه انسانی به خود اختصاص می‌دهند.

زیر گروه رشته‌های انتخاب رشته انسانی 98 با هم متفاوتند.

نکته قابل توجه در مورد رشته‌های گروه انسانی این است که بر خلاف سایر گروه‌ها که معمولا رشته‌های پرطرفدار در یک یا دو زیر گروه خاص قرار دارند در این گروه رشته‌های پرطرفدار در زیر گروه‌های مختلف تقسیم شده‌اند و هر کدام در زیر گروه خاصی با ضرایب دروس خاص آن زیر گروه قرار دارند.

به عنوان مثال رشته حقوق در زیر گروه 1 و رشته حسابداری در زیرگروه 3 قرار دارد. بنابراین باید هنگام انتخاب رشته به رتبه داوطلب در زیر گروه مربوط به کد رشته محل انتخابی توجه کرد و رتبه و تراز زیر گروه ملاک پذیرش خواهد بود.

زمان و سایت انتخاب رشته کنکور انسانی 98 

معموولا بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتخاب رشته کنکور نیز در سایت اتخاب رشته انسانی آغاز و انتظار می‌رود تاریخ دقیق انتخاب رشته کنکور سراسری 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

نحوه و شرایط انتخاب رشته سراسری انسانی 98

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری انسانی 98 از طریق سایت سازمان سنجش دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 بر روی سایت قرار می‌گیرد و پس از مطالعه کامل دفترچه و در نظر گرفتن نکات گفته شده و گفت و گو با مشاوران برای ترتیب قرار دادن اولویت‌ها و کد رشته محل‌ها در تاریخ اعلام شده از سوی سازمان سنجش که از طریق درخت دانش نیز اطلاع رسانی می‌شود داوطلبان می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

پس از ورود به سیستم انتخاب رشته کنکور 98 سایت سنجش و صفحه شخصی خود می‌توان حداکثر 150کد رشته انسانی را انتخاب کرد. شرایط انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی نیز مجاز شدن در زیرگروه‌ها بر اساس کارنامه منتشر شده کنکور 98 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش