اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805123913111675

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

کد: 139805123913111675

http://bit.ly/31rdo4v

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با مجرب‌ترین کادر مشاوران در سطح کشور پاسخگوی تمامی سوالات درسی و تحصیلی داوطلبان در رابطه با انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98، اعلام نتایج کنکور سراسری 98، شرایط قبولی و رتبه‌های مورد نیاز برای قبولی است.

تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

با توجه به گفته‌ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می‌رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.

رشته‌های دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 مشخص می‌شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کد رشته محل‌های روزانه، شبانه (نوبت دوم)، فرهنگیان، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خوگردان است و براساس آن داوطلب انتخاب رشته خود با مطالعه دفترچه انجام می‌دهد.

آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟

همچنین با وجود اینکه آزمون ورودی دانشگاه‌های دولتی و آزاد یکی است، اما پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 باشند، بایددفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دریافت کرده و در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته خود را انجام دهند.

جهت اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می‌توان با شماره‌گیری 9099072943 با تلفن ثابت ویا بدون کدگیری با مشاوران درخت دانش گفت‌وگو کرده و انتخاب رشته خود را به مشاوران سپرد.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری98 شامل چه بخش هایی است؟

دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 شامل بخش های زیر است:

تعریف میزان تاثیر سهمیه‌های مختلف کنکور سراسری 98 از جمله سهمیه مناطق و یا سهمیه جانبازان و رزمندگان

مباحث و شرایط مربوط به بومی گزینی در رشته‌های مختلف

نحوه تعهد خدمت داوطلبان با شرایط تحصیل رایگان

شرایط پذیرش و تحصیل در هر کدام از موسسات آموزش عالی (دوره‌های روزانه و شبانه، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه مجازی یا به تحصیل به صورت نیمه حضوری و...)

کد رشته محل‌های مربوط به هر کدام از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف آموزش عالی و ظرفیت پذیرش در هر کدرشته محل ،نحوه پذیرش در کد رشته محل (با آزمون یا بدون آزمون) ویا جنسیت مورد پذیرش در آن کد رشته محل

سهمیه‌های در نظر گرفته شده برای مناطق محروم

راه‌های ارتباطی با دانشگاه‌ها و مراکز اموزشی

نکته مهم و اساسی در نحوه مطالعه دفترچه کنکور سراسری 98

داوطلبان قبل از انجام انتخاب رشته، دفترچه سراسری 98 را باید به خوبی مطالعه کرده و ضمن اطلاع دقیق از کلیه شرایط و ضوابط موجود مشاوره انتخاب رشته خودرا در صفحه انتهایی دفترچه به صورت دست نویس نوشته و از درستی و صحت کد رشته محل‌ها مطمئن شوند و سپس در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.

چگونه می‌توان دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را دریافت کرد؟

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 در گروه‌های تجربی، انسانی و ریاضی هر کدام به صورت جداگانه و در سایت دانلود دفترچه سراسری منتشر می‌شود، اما دفترچه انتخاب رشته گروه زبان خارجه و هنر هر دو با هم در یک دفترچه منتشر خواهد شد.

سایت دانلود دفترچه کنکور سراسری 98

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 دفترچه کنکور سراسری 98 در گروه‌های مختلف بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند آن را دانلود کنند. همچنین می‌توانند برای سهولت دریافت آن دانلود دفترچه کنکور سراسری 98 را از طریق سایت درخت دانش انجام داده و لینک مربوط به دفترچه هر یک از گروه‌ها فعال می‌شود.

نحوه انتخاب رشته، رشته‌های با شرایط پذیرش با آزمون و بدون آزمون در دفترچه کنکور 98 چگونه است؟

دفترچه بدون کنکور سراسری 98 چند ماه پیش منتشر شد که شامل کدرشته محل‌هایی که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی بود، تا چند روز دیگر دفترچه انتخاب رشته 98 نیز که شامل کد رشته محل های با آزمون است منتشر می‌شود.

اما هر داوطلب برای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تنها 150 انتخاب دارد و تفاوتی نمی‌کند که کد رشته محل‌های انتخابی با آزمون یا بدون آزمون باشد، باید این کد رشته محل‌های انتخابی را در مدت زمان مشخص شده در سبستم انتخاب رشته ثبت کرد.

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد درخت دانش

مرکز مشاوره تحصیلی درخت دانش با  کادر مشاوران در سطح کشور پاسخگوی تمامی سوالات درسی و تحصیلی داوطلبان در رابطه با سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98، انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98، سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98، شرایط قبولی و رتبه‌های مورد نیاز برای قبولی در رشته‌های مختلف و دانشگاه‌های مختلف و ... است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش