اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805053892911675

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

کد: 139805053892911675

http://bit.ly/2SMnoSs

، تهران , (اخبار رسمی): مشاوره رایگان تحصیلی کنکور می‌تواند بر اساس فاکتورهای جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98
مشاوره انتخاب رشته کنکور 98

مشاوره رایگان انتخاب رشته کنکور سراسری 98 و رشته های بدون کنکور در این بازه زمانی تا آخر شهریور مهمترین انتخاب‌های یک دانش آموز در دوره تحصیلی است و می‌تواند آینده شغلی و تحصیلی را رقم بزند، نقش مشاور و مشاوره رایگان تحصیلی کنکور می‌تواند بر اساس فاکتورهای جدید انتخاب رشته، رتبه و تراز، سهمیه و بومی گزینی، ظرفیت رشته و دانشگاه، تراز آخرین نفر قبولی در رشته و ... نقش تعیین کننده در قبولی رشته دلخواه داشته باشد.

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

امسال بر خلاف سال‌های گذشته با وجود اینکه دو نظام آموزشی وجو داشت، نظام جدید و قدیم، مشاوره انتخاب رشته از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال توصیه شده است که نرم افزارهای انتخاب رشته ملاک اصلی انتخاب رشته کنکور سراسری 98 نیستند و بهتر است از مشاورانی که تجربه کافی در امر انتخاب رشته دارند کمک گرفت.

برای انتخاب رشته کنکور  98، با هزینه حداقل، بر اساس رتبه و رشته دلخواه، معرفی دانشگاه‌ها با ظرفیت بالا، رشته‌های پزشکی بدون کنکور و .. می‌توان با مشاوران در ارتباط بود.

مشاوره انتخاب رشته‌های بدون کنکور تاپ دانشگاه آزاد مهر 98

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 بعد از مشاهده کارنامه و نتایج اولیه کنکور سراسری 98 خود که رتبه بالایی کسب کرده‌اند نا امید شده و اینطور فکر می‌کنند که باید یک سال دیگر منتظر باشند تا در رشته مورد علاقه قبول شوند، در حالی که خبر خوب برای این دانش آموزان که نتوانستد در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول شوند این است که دانشگاه آزاد 85% درصد رشته‌ها را بدون کنکور پذیرش خواهد داشت و اکثر رشته‌ها را بدون کنکور دارد و اصلا نیازی به آزمون نیست و ملاک اصلی سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم است. بنابراین ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر ماه می‌تواند گزینه خوبی برای بسیاری از فاراد باشد.

مشاوره انتخاب رشته چیست؟

بر خلاف تصور بسیاری از مردم، مشاوره تحصیلی انتخاب رشته پند و اندرز دادن نیست و همچنین دستور دادن و تعیین تکلیف کردن نیست. مشاوره را می‌توان یک نوع هنر دانست که افراد مشاور با داشتن مهارت و صلاحیت علمی و حرفه‌ای تلاش کرده‌اند تا با روش‌های منطبق بر اصول منطقی و تجربی بتوانند بهترین راه  را برای رسیدن به مقصد و هدف عالی مراجع خود بپیمایند.

مشاوران با کمک کردن به داوطلبان در زمینه خودشناسی و علایق خود تمام راه‌های ممکن را نمایش داده و داوطلبان را آگاه می‌کنند. در مورد عواقب اجتماعی، صرف وقت، هزینه، میزان ریسک ناشی از این انتخاب، وضعیت بازار کار، وضعیت ادامه تحصیل در رشته مورد نظرو ... ، بهترین راه‌ها را به آنها نشان داده تا با اطمینان کامل از شناخت درباره رشته انتخابی ادامه راه را بپیمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشاوره تحصیلی درخت دانش

درخت دانش : سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش پشتیبان شما در طول فرآیند تحصیل می باشد، این مجموعه در نظر دارد با ارائه ی مستندات و بیان و بازتعریف مساله، مسائل و دغدغه های فکری تحصیلی شما را بررسی کرده و در مواجهه با آنها در کنار شما همچون درختی تنومند، با اقتدار ایستاده است و در امر ضرورت مشاوره انتخاب رشته، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برنامه ریزی هدایت تحصیلی با هدف ارتقاء سطح علمی جامعه در کنار شما خواهد بود.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش