اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802133651510571

مراحل ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 99–98 چیست؟

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 99–98

کد: 139802133651510571

http://bit.ly/2Y8WSoa

، تهران , (اخبار رسمی): زمان دقیق ثبت نام مدارس فرهنگ در پایه‌های مختلف تحصیلی، شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان و اطلاعاتی در مورد سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ در ادامه ارائه شده است.

ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99
ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 99–98

ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ تنها مختص به دانش‌آموزان و داوطلبان رشته علوم انسانی است

برای ثبت نام در پایه‌های مختلف تحصیلی این مدارس، شرایط و ضوابطی تعیین شده است. هر یک از داوطلبان باید با ورود به سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ به راحتی و تنها با یک کلیک نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. تقاضانامه‌ای برای ثبت نام همانند ثبت نام مدارس سلام و ثبت نام مدارس شاهد به صورت الکترونیک وجود دارد که قبل از ثبت نام لازم است داوطلبان نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

داوطلبان به هنگام ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98–99 لازم است فایل عکس را در سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ بارگزاری کنند. تصویر حتما باید با فرمت jpg  و با ابعاد 300 در 400 پیکسل و در قالب یک فایل اسکن شده بارگذاری شود. تصویر پس زمینه عکس مورد نظر حتما باید سفید باشد و همچنین عکس از وضوح و کیفیت لازم برخوردار باشد. چنانچه عکس فرد دیگری و یا تصویر مربوط به سال‌های پیش، هنگام ثبت نام ارائه شود، ضمن محرمیت از شرکت در آزمون، مطابق با مقررات، ثبت نام داوطلب نیز لغو خواهد شد.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ برای واجدین شرایط و علاقه مندان ورود به این مدارس، از دهه اول فروردین آغاز و در  اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید. در زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98–99 کلیه داوطلبان لازم است حتما دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون را دانلود نموده و به مطالعه دقیق آن بپردازند. زیرا برخی از شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان ممکن است با شرایط بعضی داوطلبان همخوانی نداشته و این مسئله باعث حذف افراد از آزمون شود.

متقاضیان باید توجه کنند که دبیرستان‌های فرهنگ تنها مختص به رشته علوم انسانی است و داوطلبان در سایر رشته‌ها ، امکان ثبت‌نام ندارند. همچنین لازم به ذکر است که هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان در صورت پرداخت قابل استرداد نخواهد بود. به همین دلیل قبل از ثبت نام در سامانه ثبت نام دبیرستان فرهنگ، ابتدا لازم است از شرایط تعیین شده مطلع شد.

شرایط پذیرش در مدارس فرهنگ

شرایط در نظر گرفته شده برای پذیرش تمامی داوطلبانی که مایل به ورود به مدارس فرهنگ هستند، به شرح زیر است:

کلیه دانش آموزان در پایه‌های مختلف سال اول، دوم و سوم، با استفاده از آزمون ورودی گزینش خواهند شد و امکان ادامه تحصیل را خواهند داشت. آن دسته از داوطلبانی که در مسابقات علمی و ادبی، المپیادهای مربوط به ادبیات و علوم انسانی، مسابقات شعر، مقاله و قصه نویسی و …  موفق به کسب رتبه‌های استانی و کشوری شده‌اند در اولویت پذیرش قرار دارند و این شرایط برای تمامی داوطلبان یکسان است. همچنین این دسته از متقاضیان حتما لازم است مدارک خود را دال بر وجود این نوع از قهرمانی‌ها ارائه دهند.

در شرایط یکسان، اولیت پذیرش برای آن دست از داوطلبانی است که در ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ ثبت نام و شرکت کرده‌اند. اولویت با دانش آموزان خانواده‌های شاهد و ایثارگران و همچنین فرهنگیان  است. همچنین باتوجه به ضوابط تعیین شده برای ثبت نام، مدیران عزیر می‌توانند از دانش آموزان مایل و علاقه‌مند به رشته ادبیات و علوم انسانی که مایل به ادامه تحصیل در این مدارس هستند، ثبت نام به عمل آورند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام ثبت نام آزمون ورودی مدارس فرهنگ 98 – 99 به سایت مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش