اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802193667811752

روش صحیح استفاده از ماشین لباسشویی

کد: 139802193667811752

http://bit.ly/2YkZxuL

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده نادرست از ماشین لباسشویی باعث آسیب‌های جدی بر سلامت انسان شده و ممکن است باعث به وجود آمدن بیماری‌های پوستی در انسان شود.

روش صحیح اسفاده از ماشین لباسشویی
نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

در این نوشته سایت تکسان سرویس نکاتی را برای اسفاده صحیح از ماشین لباسشویی مطرح کرده است. این مقاله که توسط نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ نوشته شده است، نکات استفاده درست از ماشین لباسشویی را معرفی خواهد کرد.

نکاتی برای استفاده از لباسشویی

1- پودر و مایع نرم کننده باید پیش از اینکه برنامه شست و شو آغاز شود به مخزن  اضافه گردد و حین شست و شو نباید مخزن پودر را باز کرد و به آن پودر اضافه کرد. میزان پودری که استفاده می‌شود، رابطه مستقیمی با میزان کثیفی لباس‌ها دارد و باید از ریختن بیش از حد مایع نرم کننده در آن خودداری کرد.

2- لباس‌های خیلی کثیف را همزمان با لباس‌های دیگر نباید داخل دستگاه قرار داد، اینکار باعث می‌شود که میکروب‌های بیماری زا به لباس‌ها انتقال پیدا کنند و آنها را آلوده کنند و باعث ایجاد بیماری‌ها پوستی در انسان شوند.

3- ملحفه‌ها و لباس‌های زیر را نباید با هم داخل دستگاه انداخت، زیرا باعث انتشار میکروب‌ها به سایر لباس‌ها شده و تحریکات پوستی را ایجاد می‌کند که باعث عفونت خواهد شد.

4- اگر ملحفه‌ها داخل لباسشویی شسته می‌شوند باید آنها را با آب داغ و دور ماشین زیاد شست تا تمام میکروب‌های روی آنها از بین برود و با استفاده کردن از آنها دچار بیماری و آلرژی‌های پوستی نشد.

 5- از آنجایی که محیط لباسشویی محیطی مناسب برای تولید کپک‌ها است، برای اینکه رطوبت داخل این دستگاه از بین برود، پس از استفاده باید یک ربع درب آن باز باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکسان سرویس

تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان