اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804043800311752

علت خاموش شدن لباسشویی سامسونگ در حین کار

کد: 139804043800311752

http://bit.ly/2RD6t4h

، تهران , (اخبار رسمی): شاید برای افراد پیش آمده باشد که لباسشویی پس از چند دقیقه گذشتن از شروع کارش به یکباره متوقف شود و یا خاموش شود. وقوع چنین مشکلاتی باعث کلافه و عصبانی شدن افراد می‌شود.در ادامه به بررسی علت این موضوع پرداخته می‌شود.

علت خاموش شدن لباسشویی  سامسونگ در حین کار
علت خاموش شدن لباسشویی سامسونگ در حین کار

ادامه این نوشته از تکسان سرویس علت خاموش شدن لباسشویی در حین کار را بررسی می‌کند.

خاموش شدن لباسشویی می‌تواند به دلایل مختلفی رخ دهد اما در حالت کلی می‌توان خاموش شدن دستگاه را به دو صورت دسته بندی کرد. یکی اینکه دستگاه تنها چند لحظه پس از روشن شدن خاموش شود و دیگر اینکه دستگاه در هنگام کار متوقف شود در این حالت، دستگاه روشن است اما به درستی کار نمی‌کند.

در این نوشته، حالت اول بررسی می‌شود یعنی زمانی که دستگاه تنها پس از چند دقیقه از شروع به کارش خاموش می‌شود. این مشکل می‌تواند دلایل الکتریکی و مکانیکی داشته باشد. برای تعمیر لباسشویی سامسونگ که خاموش می‌شود باید کارهای زیر را انجام داد.

دو شاخه برق ماشین خراب شده است

در اولین مرحله از عیب‌یابی و تعمیرات سامسونگ باید دوشاخه برق دستگاه را بررسی کرد. اگر دوشاخه یا پریزی که دستگاه به آن متصل شده است مشکلی داشته باشد،  برق به دستگاه وارد نمی‌شود و ممکن است در اواسط کار خاموش شود. پس در اولین قدم افراد باید دوشاخه، پریز و محافظ را بررسی کنند.

خازن پارازیت گیر لباسشویی سوخته است

انتهای دو شاخه برق در داخل لباسشویی، یک خازن پارازیت گیر نصب می‌کنند که ممکن است به دلیل بار زیاد، سوخته و موجب قطعی برق در لباسشویی شده باشد. در این صورت لازم است تا خازن پارازیت گیر لباسشویی تعویض شود.

تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی خراب شده است

در مدل‌های قدیمی‌تر لباسشویی، از تایمر و ولوم برای اجرای فرمان‌های مختلف و جا به جایی بین برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود. امروزه اینکار را برد الکترونیکی لباسشویی انجام می‌دهد. نوسانات برق و یا خرابی یکی از قطعات مانند المنت یا شیر برقی و ... موجب آسیب رسیدن به برد الکترونیکی می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکسان سرویس

تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید