اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807164112811752

آشنایی با قطعات یخچال سامسونگ

کد: 139807164112811752

http://bit.ly/33b46dC

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از گران‌ترین لوازم خانگی، در هر خانه‌ای، یخچال فریزر است. این دستگاه در مقایسه با سایر لوازم برقی از پیچیدگی زیادی برخوردار است، به دلیل همین پیچیدگی است هر بار که یخچال را خراب می‌شود، خریدن یخچال جدید به صرفه نیست. پس راه حل به صرفه‌تر تعمیرات این دستگاه است.

آشنایی با قطعات یخچال سامسونگ
آشنایی با قطعات یخچال سامسونگ

برای هر باز خرابی باید با مراکز تعمیر یخچال تماس گرفت. تعمیرات یخچال سامسونگ نیاز به داشتن تخصص دارد، برای آشنایی با این دستگاه‌ها و آشنایی با قطعات این دستگاه، اطلاعاتی در ادامه ارائه شده است.

کمپرسور یخچال

مهمترین قطعه به کار رفته در یخچال فریزر، کمپرسور آن است. کمپرسور یخچال همان موتو است که با استفاده از مکانیزم پیشرفته‌ای گاز یخچال را به سایر بخش‌ها منتقل می‌کند. این قطعه خود از قطعات دیگری تشکیل شده است که شامل: موتور الکترویکی، پیستون، سوپاپ، و میل لنگ است. برای به گردش در آوردن گاز یخچال سوپاپ‌های این قطعه باز و بسته می‌شوند و به این شکل  گاز داخل لوله‌های کندانسور حرکت می‌کند.

کندانسور یخچال

دومین قطعه با اهمیت در یخچال فریزر، کندانسور است، کندانسور یخچال همان لوله‌های فلزی هستند که در سراسر پشت دستگاه قرار دارند، زمانی که گاز داخل این لوله‌ها به حرکت در می‌آید باعث می‌شود که تمام بخش‌های آن خنک شوند.

این لوله‌ها در پشت یخچال قرار دارند، به همین دلیل هم بسیار در معرض گرد و خاک و آلودگی هستند، اگر به لوله‌های یخچال دست زد باید متوجه شد که زمانی که یخچال در حال کار کردن است، لوله‌ها بسیار گرم می‌شوند، اگر روی این بخش گرد و خاک وجود داشته باشد و از کثیفی پوشیده شده باشد، حرارت تولید شده از لوله‌ها خارج نمی‌شود و یخچال به جای خنک کردن بیشتر حرارت تولید خواهد کرد.

ترموستات یخچال 

مهمترین کار یخچال فریزرها تغیر دمای گرم به سرد است، این وظیفه در یخچال‌ها بر عهده ترموستات یخچال است، اگر این قطعه مشکلی داشته باشد، دمای یخچال بیشتر یا کمتر از حالت معمولی خواهد شد.

اواپراتور یخچال

قطعه‌ای که وظیفه‌ی سرما سازی در یخچال را برعهده دارد، اپراتور آن است، گاز یخچال با وارد شدن به این بخش پیش از ورود به لوله‌های کندانسور تبدیل به مایعی خنک خواهد شد، که با عبور از لوله‌ها سرما را منتقل خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکسان سرویس

تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار