اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805083902911752

دلایل صدای نویز یخچال و روش‌های برطرف کردن آن

کد: 139805083902911752

http://bit.ly/2SQZp4T

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات که بسیاری از افراد از آن شکایت دارند شنیده شدن صدای نویز از یخچال فریزر است. این مسئله در یخچال فریزرها بسیار معمول است و تا حدودی از آن را نمی‌توان به هیچ روشی برطرف کرد،

دلایل صدای نویز یخچال و روش های برطرف کردن آن
دلایل صدای نویز یخچال و روش‌های برطرف کردن آن

اگر صدای یخچال خیلی بند باشند به معنی وجود یک مشکل کلی در این دستگاها است که باید سریعا به رفع آنها پرداخت.

علت صدای وزوز یخچال فریزر

دلیل شنیده شدن صدای وزوز از یخچال فریزر چیست؟  این صداها معمولا به دلیل جریان گازی که در یخچال جریان دارد شنیده می‌شود. این روزها یخچال‌های جدیدتر از سیستم‌هایی استفاده می‌کنند که به کمتر شدن صداها کمک می‌کند اما به هر حال باز هم این صداها وجود دارند.

صدای پره‌ی پنکه

اگر یخچال تنها در زمان‌هایی که درب باز می‌شود تولید صدا می‌کند به این معنی است که فن سیستم خنک کننده آن مشکل دارد، برای برطرف کردن این مشکل ابتدا باید پنل دستگاه را بررسی کرد که در صورتی که مشکلی در پره‌ها و تیغه‌های آن وجود دارد برطرف شود تا صدای بلند دستگاه از بین برود.

فن موتور تبخیری

در یخچال فریزرها بخشی به نام فن تبخیر کننده وجود دارد، اگر این بخش مشکلی داشته باشد باعث می‌شود که صدای بلندی از فن به گوش برسد.

سر و صدای زیاد کمپرسور

دیگر دلیل شنیده شدن صداهای بلند در یخچال به دلیل سر و صدای نویز کار کردن کمپرسور یخچال است، اگر این قطعه آسیب جدی دیده باشد صداهای نویزی که به گوش می‌رسد بلندتر از حد معمول است و از حالت طبیعی خارج می‌شود. برای رفع این صداها باید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو و سامسونگ تماس گرفت.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان تعمیر یخچال سامسونگ و دوو می‌توانند به سایت تکسان سرویس به آدرس tecsonservice.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکسان سرویس

تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار