اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808274227111752

علائم خرابی یخچال کدامند و چگونه یخچال را تعمیر کرد؟

کد: 139808274227111752

http://bit.ly/34aDlXy

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه دلایل خرابی یخچال فریزر و راه‌های رفع ان بررسی شده است.

علائم خرابی یخچال کدامند و چگونه به تعمیر یخچال بپردازیم؟
علائم خرابی یخچال کدامند و چگونه یخچال را تعمیر کرد؟

اگر یخچال علائمی مانند خنک نکردن، کار نکردن کمپرسور و ... دارد صد در صد یکی از بخش‌های اصلی دستگاه با مشکل مواجه شده است. برای برطرف کردن این مشکلات می‌توان با نمایندگی تعمیر یخچال دوو و مرکز تعمیر یخچال سامسونگ تماس گرفت.

به این دلیل که یخچال فریزرها از گران‌ترین وسایل برقی در خانه هستند، خرابی‌های آنها می‌تواند باعث هزینه‌های زیادی شود. پس توصیه می‌شود که در زمان مشاهده اولین علائم خرابی اقدام به تعمیر آن کرد.

گاهی مشکلات در یخچال فریزرها به شکل نیم سوز شدن یک قطعه و یا قطعی برق آن خود را نشان می‌دهد. این ایراد می‌تواند باعث بروز مشکلی بزرگتر در دستگاه باشد. مثلا اگر یخچال به درستی خنک نمی‌کند و یا برفک می‌زند و ... باید هر چه زودتر اقدام به تعمیر این مشکلات کوچک در دستگاه کرد تا تبدیل به یک مشکل بزرگتر نشده و باعث سوختن دستگاه نشود.

پیشگیری از خرابی یخچال

  • تمیز کردن کندانسور یخچال

به این دلیل که لوله‌های کندانسور یخچال در مکان‌های غیر قابل دسترسی وجود دارند و گرد غبار زیادی روی آنها تشکیل می‌شود بهتر است هر چند ماه یکبار اقدام به تمیز کردن این بخش‌ها کرد. این کار مشکلات زیادی مانند گرمای یخچال و ... را برطرف می‌کند و عمر مفید دستگاه را افزایش می‌دهد.

  • برطرف کردن سر و صدای دستگاه
  • سر و صدای یخچال معمولا به دلیل تراز نبودن جای دستگاه به وجود می‌آید، برای برطرف شدن این مشکل لازم است که پایه‌های دستگاه را در حالتی قرار داد که بخش جلوی یخچال کمی بالاتر باشد. اما اگر این قسمت مشکل نداشته باشد احتمالا ایراد از برد الکترونیکی است و نیاز به تعمیر تخصصی دارد.

  • انتخاب مکان مناسب برای دستگاه
  • حتما در انتخاب جایی که قرار است دستگاه در آن قرار گیرد دقت شود. یخچال فریزر را نباید در کنار لوازم گرما زا مانند اجاق گاز قرار داد و یا دستگاه نباید در معرض نور مستقیم خورشید باشد.

  • شکستن لولای در و طبقات یخچال
  • برای اینکه از شکستن لولاهای درب دستگاه جلوگیری شود، بطری و شیشه‌های سنگین را روی درب یخچال قرار نداد زیرا باعث فشار بیش از حد به درب و شکستن لولاهای آن می‌شود.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    درباره منتشر کننده:

    تکسان سرویس

    تکسان سرویس دارای نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی از جمله: سامسونگ، ال جی، دوو، آاگ، بوش، اسنوا است، مجموعه ما با بکارگیری تکنسین های متخصص و متعهد در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    صنعت و تولید | تجارت و بازار